Bøker om betta splendens

Har søkt på nettet etter bøker, men er usikker på om de er gode, for de er dårlig beskrevet.

Jeg er ute etter en bok hvor det står om fiskens historie, hvordan man tar seg av fisken best mulig, gjerne litt om oppdrett, og fine bilder er et pluss;P Det gjør ikke noe om bøkene er på engelsk. Noen som har anbefalinger å komme med?=)
se om de har en på biblioteket....
sa kan du se om den er grei og kjøpe den senere.....

bare ett lite tips:P
Smart, det tenkte jeg ikke på!=P
Det finnes massevis av dem på Amazon.com. Husk at bøker er fritatt for all moms og toll ved bestilling fra utlandet, det er altså gratis, så det er bare å bestille i vei Kun porto kommer i tillegg.
Eksempel:
Bettas av Robert J. ph.D. Goldstein

Betta Your Happy Healthy Pet av John H. Tullock

Det lønner seg å se på antall stjerner og lese anmeldelser som hver enkelt bok har fått av andre kjøpere og lesere!

Denne f.eks. har fått veldig bra tilbakemelding;
Caring for Betta fish av Marcus Song

Her er også en bok, men fra et annet nettsted (en betta-oppdretter).
Tusen takk!=) Skal sjekke dem ut
Your happy healthy pet, betta
Da fikk jeg boka i posten, innbundet og greier. Har ikke fått lest ordentlig i den enda, men den er oversiktlig og fin. Man trenger heller ikke å være ekspert i engelsk for å forstå den! Det står om alt fra sykdommer, innredning av tank, planter, og litt fakta om fisketyper kampfisk går med, farger, betta-raser, aquascaping, oppdrett, ja alt det som ikke står i fiskebasen. Fine bilder er det og.

Fin for både begynnere og "eksperter." Anbefales til alle bettaelskere
Tilfeldig bekjentskap
© Kristin Torgersen
Reklame for plussmedlemskap