Fått meg valp! :)

Hei! Da har jeg endelig fått henta min lille nydelige valp, fra vestby hundeskole (veiviseren) Hun er en liten golden retriever, født 12.mai. Hun har opplevde mye nytt denne dagen, men hun er utrolig rolig og sosial for det. Neste steg, er å få hun renslig. For dere som ikke vet hva Vestby hundeskole er, så er det en hundeskole som avler valper for å få den til å bli førerhunder. Det er kun noen få som klarer det, så lite som 20%. Navnet hennes er Joko, som er satt av oppdretter der. Vi kan altså ikke bytte navn, men vi blir nok vant til det navnet også : ) Legger ved noen bilder, men flere bilder kommer senere Joko ligger nå rett ut på tepper rett ved siden av meg
sååå søt da. blir rent sjalu
Gratulerer så mye med ny valp!! Dere kommer sikkert til å mange hyggestunder sammen i tiden fremover. Selv om valpetiden kan være ganske slitsom, så er den utrolig gøy å ikke minst viktig. HAr selv hatt mange hunder siden jeg fikk min første i 1981.

Send inn flere bilder ettersom hun vokser til.

Huff, blir nesten litt valpesyk når jeg ser slike søte valper!!
Namen hælledussan så nydelig den va
Grattis med et nydelig sjarmtroll! Du har en spennende, men også slitsom tid foran deg. Jeg har valpetiden såpass friskt i mente at jeg akkurat nå er glad jeg er over den (lillebærta har rukket å bli 2 år). ;-D Men du verden så mange gode minner jeg har fra tiden likevel. Hver alder har sin sjarm. Gled deg til mange flotte stunder!
Takk, folkens : D Jupp, skal legge ut fler bilder underveis Kan sikkert legge inn noen bilder i morgen også Kameraet er ladet, og klar for bruk :p

Det er utrolig koselig med hund igjen! Blit så utrolig glad i det lille sjarmtrollet allerde : ) Det ser ut til å gå veldig bra med kattene også, de er veldig nysgjerrige, og Joko vil gjerne bli venn med dem, så de blir nok gode venner etter litt tid, vil jeg håper Felix (katta) ligger nå i sofaen og følger med på Joko, han ligger på teppet og sover og drømmer ( Hun beveger poterene ;D )
Inaktiv bruker
dæven døtte:O jeg misunner deg:Ohar hund jeg også, men den har flyttet til den egentlige eieren, min mor, å jeg som bor hos min far, har ingen hund å tulle med lenger:O ja, min mor bor i sverige kjønner dere, hun fant sin rette, å skal gifte seg den 15 august, den dagen jeg å dama har vært sammen i 7 måneder
beklager, datt litt inn i historien her, men det jeg ville fram til er at jeg misunner deg med den der, for golden retrivere er så utrooolig søte når de er valper, akkurat som man vil ha de som valp hele livet:O
GRATTIS foresten
Er dere fosterforeldre for lille Joko, inntil hun blir gammel nok til å testes for om hun egner seg som førerhund?
Takker Vi kom akkurat hjem fra tur nå, hun har hilst på 3 godt kjente hunder, fra min side. Hun var ikke veldig interesert, hun kom heller løpende til meg :p Nå har hun akkurat spist firkost og er fornøyd : ) Ikke lenge til det blir en tur til nå, hun driter mye :p Sikkert bare en periode, så blir det nok bedre

mona o
Er dere fosterforeldre for lille Joko, inntil hun blir gammel nok til å testes for om hun egner seg som førerhund?

Ja, vi passer henne mellom 12-15 måneder, da blir hun tatt inn for en test, for å sjekke om hun kan bli en førerhund. Om hun ikke klarer denne testen, vil vi kunne kjøpe henne rimelig av hundeskolen.
gratulerer med flott valp.

Mye jobb, men veldig trivelig. Krabaten her har blitt fem måneder nå og midt i tannfelling.
Takk for det

Nå har vi akkurat kommet hjem fra den nest siste turen i dag. Joko har løpt og kost seg masse! Så fotogen var hun ikke, men fikk noen bilder, som ikke ble uskarpe, pga bevegelse :p Vi har vært på masse turer i dag, jeg har gått ut med hun neste hver time, og det elsket hun : ) Hyggelig å se hvor godt hun syntes det er å komme ut og leke. Hun lyder nå navnet sitt , og går veldig fint i bånd allerede.
Kan jo oppgradere litt her Joko har nå blitt litt over 4 måneder. Det går kjempebra med kattene og Joko nå, hun skjønner hun skal ta det litt rolig Hun elsker å bite og leke med alt, en ordentlig ramp :p Hun er kjempe kjærlen, og en hund jeg selv alltid har ønsket meg Hun har et veldig jaktinstingt, tviler det er noe positivt, når hun skal ta førerhundtesten. Men, men vi håper jo selvfølgelig å få beholde henne !

[External Image]
Inaktiv bruker
næmmen hællandussen,den var jo bare helt nyderlig blitt da carro
Her er noen fler bilder:

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Så nydelig
Biter han på alt hele tiden? for det mener jeg å huske at vår gjorde i fjor :P
vegar haugerud
næmmen hællandussen,den var jo bare helt nyderlig blitt da carro:D

Takker
Kjetilv
Så nydelig :) Biter han på alt hele tiden? for det mener jeg å huske at vår gjorde i fjor :P

Blir nok en del av det ja Hihi.
Inaktiv bruker
je savner hunden min, han døde dagen jeg kom hjem fra danmark, han ble påkjørt i sverige, moren min bor i sverige kjønenr du, så hadde han kommet seg løs.. så hadde han løpt ut på veien.. å vips.. ingen hund mere..
Tilfeldig bekjentskap
© Cathrin RIse
Reklame for plussmedlemskap