Aquamanias

Noen som vet når Aquamanias sin nettbutikk er oppe å går igjen?? Har prøvd å få tak i dem til ingen nytte?
Send en melding og hør. Han svarer i hvertfall på meldinger.
Har prøvd , men har ikke fått noe svar der heller. Han selger et fór som eg ikke har klart å finne fram til andre plasser. Spirulina Cichlid Food 500g fra Aquatic Nature. Får ikke fiskene til å ete noe annet. Jævla kresne dyr. HEHE

Inaktiv bruker
Hei. Har du prøvd å bestille da? Handlekurven virker i allefall.
Har gjort det også, men det står på nettsiden Deres at ordren ikke blir gjort noe med så lenge de er stengt. Men De kan jo ikke ha sommerferie så jævla lenge vel?? Har stått det samme på nettsiden Deres i flere uker nå.
Plussmedlem
Han har "sommerferie". Selv om handlekurven fungerer så står det jo ganske klart at ordrer vil ikke bli behandlet.
Denne informasjonen blir helt sikkert fjernet når han starter opp igjen.
Hentet fra forsiden til Aquamanias.
Aquamanias
Vi ønsker å holde nettbutikken stengt i noen uker til. Ordrer vil ikke bli behandlet. Vi kommer tilbake med nærmere informasjon når nettbutikken er i gang igjen
Vet det. Men som jeg startet med, så lurte jeg bare på om noen viste når de var igang igjen.
Slutten av august
Sendte en melding, og fikk høre han håpet og åpne igjen i slutten av august. Selv kjøpte jeg da inn noe for hos tropefisken. Kostet vel en 50 lapp mer, men da fikk jeg ihverfall for når jeg trengte det.
Takk for hjelpen alfen50
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap