- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Bra musikk ?
Bra musikk ?
Hei.
Er det noen her som liker musikk ?
Eg har kjøpt meg ein Ipod og eg har nå klart å funnet ut korleis eg skal legge inn snager, men problemet er at eg ikkje veit om så magen sanger som eg skal legge inn. Så eg lurte på om det var noen her på forumet som kan anbefale god musikk til en gut på 14 år ?
Eg sitter her å laster ned nå, så bare kom med forslag. Eg legger inn det dere anbefaler.
Takker på forhand.
Fra Magnus
Er det noen her som liker musikk ?
Eg har kjøpt meg ein Ipod og eg har nå klart å funnet ut korleis eg skal legge inn snager, men problemet er at eg ikkje veit om så magen sanger som eg skal legge inn. Så eg lurte på om det var noen her på forumet som kan anbefale god musikk til en gut på 14 år ?
Eg sitter her å laster ned nå, så bare kom med forslag. Eg legger inn det dere anbefaler.
Takker på forhand.
Fra Magnus
Postet 18.08.08 kl 17:47
Postet 18.08.08 kl 21:42
Postet 18.08.08 kl 21:55
Postet 18.08.08 kl 22:10
egentlig enig med du der
var på the show must go on . , queen tributeshow i fredrikstad
helt genialt
sjekk ut www.theshowmustgoon.no for info om turne og div
anbefales
var på the show must go on . , queen tributeshow i fredrikstad
helt genialt
sjekk ut www.theshowmustgoon.no for info om turne og div
anbefales
Postet 18.08.08 kl 22:27
Postet 18.08.08 kl 22:30
Postet 18.08.08 kl 23:07
Postet 18.08.08 kl 23:20
og først og fremst, hva liker du av sjangrer?
Litt idiotisk å sitte her og anbefale Mayhem f.eks. hvis du ikke hører på rock, eller Madonna hvis du ikke hører på pop...
Men hva du liker og hva du bør høre på er 2 helt forskjellige ting (humoristisk tone).
Du bør høre på:
Metallica
Iron maiden
AC/DC
Guns N' Roses
Aerosmith
Dire Straits
Deep Purple
In Flames
Linkin Park
Led Zeppelin
Motorhead
etc etc
Litt idiotisk å sitte her og anbefale Mayhem f.eks. hvis du ikke hører på rock, eller Madonna hvis du ikke hører på pop...
Men hva du liker og hva du bør høre på er 2 helt forskjellige ting (humoristisk tone).
Du bør høre på:
Metallica
Iron maiden
AC/DC
Guns N' Roses
Aerosmith
Dire Straits
Deep Purple
In Flames
Linkin Park
Led Zeppelin
Motorhead
etc etc
Postet 19.08.08 kl 02:09
Endret: 19.08.08 kl 02:11
DammedDu bør høre på: Metallica Iron maiden AC/DC Guns N' Roses Aerosmith Dire Straits Deep Purple In Flames Linkin Park Led Zeppelin Motorhead etc etc
Nesten helt enig, få med Dark Tranquillity, Megadeth og The Who og kast Linkin Park i dass så nærmer vi oss noe :P
Men Bruce Springsteen, Jokke, Raga Rockers og Ingenting er også obligatorisk, men trådstarter er vel litt ung for rølp enda
Postet 19.08.08 kl 09:27
Kommer jo litt ann på åssen musikk du liker.
Her er noe av det jeg liker hvertfall.
Avenged Sevenfold - Alle sangene dems er bra, untatt de fra de første albumet
Iron Maiden - Har ikke hørt så mange, men Aces high, Number of the beast, Fear of the dark, Two minutes to midnight,
HIM - Mange av sangene er bra, bla. Funeral of hearts.
Linkin Park - De fleste sangene fra det nye albumet er bra, og mange fra gamle album
Liker masse annet også.
Her er noe av det jeg liker hvertfall.
Avenged Sevenfold - Alle sangene dems er bra, untatt de fra de første albumet
Iron Maiden - Har ikke hørt så mange, men Aces high, Number of the beast, Fear of the dark, Two minutes to midnight,
HIM - Mange av sangene er bra, bla. Funeral of hearts.
Linkin Park - De fleste sangene fra det nye albumet er bra, og mange fra gamle album
Liker masse annet også.
Postet 19.08.08 kl 18:51
biXenNesten helt enig, få med Dark Tranquillity, Megadeth og The Who og kast Linkin Park i dass så nærmer vi oss noe :P Men Bruce Springsteen, Jokke, Raga Rockers og Ingenting er også obligatorisk, men trådstarter er vel litt ung for rølp enda ;)
Bare en liten avsporing slik at jeg får tipset bixen om dette albumet.
Godsmack - Faceless
Postet 19.08.08 kl 19:30
Rihanna "Umbrella" !!!!!
Masse utropstegn sånn at denne jentestemmen blir hørt i bulderet fra gutta :p
(hehe)
Masse utropstegn sånn at denne jentestemmen blir hørt i bulderet fra gutta :p
(hehe)
Postet 19.08.08 kl 19:34
Endret: 19.08.08 kl 19:35
Postet 19.08.08 kl 20:28
Postet 19.08.08 kl 20:36
Anbefale musikk til en 14-åring...
Merkelig at ingen har anbefalt noe av dette ennå.
Klassiker...
Fenomenal...
Må høres om og om igjen...
Nydelig...
Merkelig at ingen har anbefalt noe av dette ennå.
Klassiker...
Fenomenal...
Må høres om og om igjen...
Nydelig...
Postet 19.08.08 kl 22:13
Postet 19.08.08 kl 22:15
Dammedog først og fremst, hva liker du av sjangrer? Eg har ikkje sat meg så mye inn i musikk enda, men det eg liker best er vell Rockog metall lignende Eg har lasta ned nesten alle sangene som dere har anbefalt. Mye bra. Me dere må forsette å anbefale, det er 15gb plass på den enda så eg har plass til mangen sanger til
Postet 19.08.08 kl 23:13
Endret: 19.08.08 kl 23:14
Postet 20.08.08 kl 02:09
Postet 20.08.08 kl 19:29