Coridorasegg jippi =:-D

Inaktiv bruker
jeg har muligens fåt egg på coridoras solidaene.mine så nå er det bare å hvente til di kleker.og blir støre for å se.hvilken art det er av di to artene.jeg har en grupe på.men jeg hveder det er corydoras solidae på grund av at hoane.har ikke så gjylen mage lenger.som di hade når jeg kjøpte dem =
Inaktiv bruker
jeg glemte å si at det er mitt første gyt på corydoras =
Inaktiv bruker
takk =
Inaktiv bruker
Nå bjyner egga å kleke jippi =;-d
nå har jeg i dag set en coridoras solidaeyngel.som jeg ble overasket på hvor fort di klekte =
Inaktiv bruker
Nå er alle klekt jippi =:-D
nå har alle eggene klekt.så nå er jeg spent.om jeg greier å fore dem opp.til dem er salgsklare =
Inaktiv bruker
Bilde av den den boksen ynglene svømer i nå =:-d
her er bilde =;-D

og her er det i støre versjon =


[External Image]

ser ikke ut som det største bilde ikke funker =;-C

Ta bilde nermere! Me ser bare at det er ein isboks med vann i, men ingen yngle.
Inaktiv bruker
yndlen er ikke lett å ta bilde.av di er jo bare noen milimetere.så det er jo helt umulig.å ta bilder av dem.og det hade ikke set på bilde.heler siden di er så små =
Umulig er det ikke!

Her er et bilde av et kull 3 dager gamle Corydoras-yngel



[External Image]
Inaktiv bruker
jo for mit kamra kan.jeg ikke fåstøre someinnd.så da er det jo umuligt å gjøre =
mona o
Umulig er det ikke! ;-) Her er et bilde av et kull 3 dager gamle Corydoras-yngel :) [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/11069_080826005306_1.jpg[/IMG]



Litt av en ladning du har der mona Er det plastboks du har de i? Hvor stor er den? Har du pumpe i, og hvis - hvilken? Hvor ofte mater du de og hvor ofte bytter vann?

Mange spørsmål som jeg håper du vil svare på.
Inaktiv bruker
en ting jeg glemte å si om mine yngel.er at jeg ikke har så mange.så bilder blir vanskelige.å ta men jeg slenger ut tre styker nå =
Inaktiv bruker
nå har coridoras solidaeynglene.flyta fra isboksen til 36 literen.hvor di skal hvokse.opp i lag med guppyyngler =
Inaktiv bruker
det viste seg å.vere kobberpansermalleyngel ikke.coridoras solidaeyngngel =
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap