60l akvarium fra europris

Så i kundeavisen fra Europris som kom i dag at de har et 60l akvariumsett til 700kr. Noen som har peil på om det er brukbart? Tenkte å ha til å putte en haug med guppyyngel i, og eventuelt noe annet senere.

Det er ikke mye info i avisa, men det er bilde på side 2:
Kundeavis PDF
Finnes billigere komplettpakker enn det der, hvor merkene som er velkjente og gjennomprøvde - ville heller satset på det.
En kompis kjøpte det for en uke siden, ser helt ok ut. Varmekolbe fulgte ikke med. Jeg var faktisk litt imponert.
Kampanje!
Hei, jeg kjøpte meg et slik akvarie idag, og jeg fikk en hyggelig pris som ikke skulle være før fra mandag og en periode fremover, nemlig 399,- !

Dette gjelder iallefall på EuroPris på Midttun i Bergen.

Så, da får man et relativt fint akvarium til en "grisebillig" penge.

Det er 2 lysrør, et hvitt og et blått, gir et ganske snedig lys i tanken.

Min tank har sølvfarget topp med to "inspeksjonsluker" til foring og herjing. Side-skjøtene er limt, så ingen sjenerende kanter rundt.

Veldig fornøyd hittil, venter bare på at vannet skal bli klart slik at jeg kan se gjennom det (foreløpig er alt bare lyseblått pga lyset).

Siden et bilde igrunn sier mer enn tusen ord, så legger jeg ved det også, selv om det allerede finnes et par fra før.

// stian
regna med at de ville sette ned prisen litt på det nå snart ja
Se forresten denne tråden om det samme akvariet, som er mye større
noen som vet om de setter ned prisen over hele landet?
Popcorn
noen som vet om de setter ned prisen over hele landet?

Det lure eg også på!!
føler meg snytt..! jeg betalte jo fullpris for det der:O
lyset egner seg forøvrig ikke til noe annet enn leselys..
må få meg bedre briller,
kunne ikke se noe annet enn vaskemidler på side 2....
Hildrum76
må få meg bedre briller, kunne ikke se noe annet enn vaskemidler på side 2....

Samme her, bladde gjennom heile bladet men såg ingen akvarium.. hehe..
muligheter for at det er fordi tråden er fra sist måned?^^,
selger de enda dette akvarie
jess det gjør de. Og i følge ryktene på denne tråden skal de dette ned til 399 i løpet av kort tid
Hmmm... De har sikkert fått en masse klager på kvaliteten siden de setter dem ned så fort...
Eller at de sliter med å selge dem.. det er jo en vare som tar ganske mye plass i butikkene
De har ikke satt ned prisen her i Molde ivertfall, hadde ingen planer om det heller)=
Kjetilv
Eller at de sliter med å selge dem.. det er jo en vare som tar ganske mye plass i butikkene

De har ikke flere på hovedlageret i fredrikstad iallefall.. så problemer med å få solgt de kan det ikke være
Popcorn
De har ikke satt ned prisen her i Molde ivertfall, hadde ingen planer om det heller)=

Det KAN jo hende at tilbudet kun gjelder på den butikken jeg var på...
z0nic
[QUOTE=Popcorn]De har ikke satt ned prisen her i Molde ivertfall, hadde ingen planer om det heller)=

Det KAN jo hende at tilbudet kun gjelder på den butikken jeg var på... Og hvilken var det?
Tilfeldig bekjentskap
© JJPhoto.dk
Reklame for plussmedlemskap