Hvor ligger nærmeste tam butikk?

Trenger utvendige pumper og hører TAM har tilbud denne uken, men hvor i østfold ligger disse"kjede"butikkene? Noen som kan hjelpe meg?
Bor i mysen jeg, så om butikken ligger i fr.stad eller moss blir egentlig det samme.
De ikke så kjent men du skulle vel finne det her..

TAM og Tropehagen er vel det samme.
SoVe
De ikke så kjent men du skulle vel finne det her.. [URLBLOCK1] TAM og Tropehagen er vel det samme.

Er det samme butikkene?
Det er ikke helt samme, så sortimentet kan variere. Det er også tidvis et problem å få brukt medlemskortene om hverandre
Men hvor/hvilken butikker i østfold er "garantert"TAM butikker da?
De har vist knall tilbud på utvendige am top filter, derfor trenger jeg å vite det.
Skal kjøre igang et nytt L malle karr idag og trenger derfor et "billig"filter.
Alle butikkene som heter TAM er ekte tambutikker, hehe..
Om Tropehagen har samme tilbudet vet jeg ikke.

Sjekk på nettsidene til tropehagen - der ligger adresser til de ulike butikkene.

Takk takk-da fikk jeg ihvertfall svar på at tropehagen og TAM er det samme.
men jeg vil bare nevne at TAM ofte bytter sine tilbud i månedsskiftet.
og jeg ser at både månedens fisk og månedens produkt er byttet siden helgen. Så du bør ringe og spørre før du tar turen så slipper du å dra ned uten grunn.
Jeg vet de hadde tilbud førrige uke på en del akvariet og tilbehør, men jeg vet ikke om det fortsatt gjelder.
Ifølge noen på nettby som kjøpte pumper igår, så begynte tilbudet igår, men ser på sidene deres at det ikke er nevt der.
Men skal til topefisk uansett og svipper bare innom og ser om de har noe tilbud på utvendige pumper.
Plussmedlem
Du finner tilbudet her, Ken. Trykk "Se alle tilbud" (pdf-fil).
Halv pris gjelder i hele september.
Og jeg har printet ut kart, Ken, Så du skal ikke se bort i fra at du finner veien.
Jon
Loomis
Du finner tilbudet [URLBLOCK1], Ken. Trykk "Se alle tilbud" (pdf-fil). Halv pris gjelder i hele september.

Takk takk Loomis-da slipper jeg ihvertfall å tvile på at de har tilbud.
Jon Bruce
Og jeg har printet ut kart, Ken, Så du skal ikke se bort i fra at du finner veien. Jon

Kjempe bra Jon, skal bare pakke noen fisker som skal sendes med fly til Nord Norge jeg, så kommer jeg og henter deg Jon.
Bilen min ser ut som et "helv..."innvendig Jon, så nå er du advart(arbeidsbil vettu).
Plussmedlem
Kjøpte du noen filtre, Ken?
Og hva var prisen?
Den største Am-top (3338) koster egentlig 1390,- nå koster den 695,-
Loomis
Kjøpte du noen filtre, Ken? Og hva var prisen?

Kjøpte am top 3337 til 545,- pr.stk. Ikke gal pris det.
Plussmedlem
Nei, dette var ikke gale priser.
Var innom TAM alnabru her om dagen, og det var fortsatt tilbud på filterene.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap