Quiz: Hvilken fisk er du?

Prøvde meg på den her Quizen og jeg ble:
"Malawi Ciklide: Du er en kjempe sulten og stor fisk du liker best å prøve å kapre all maten selv".

Og jeg som har bare malawi-ciklider...

Enn dere?

Plussmedlem
Palett ciklide
Du er en rask og paringsglad fisk. Du er lett og tilfredstille og du synes de fleste omgivelser er helt ok.

Hahaha! Det er ikke mulig!

Palett ciklide

Du er en rask og paringsglad fisk. Du er lett og tilfredstille og Du synes de fleste omgivelser er helt ok
ble en palett jeg og gitt. :p
Det ble palett har og gitt
Palett her også. Jeg synes denne var litt morsom jeg, siden jeg faktisk er "gammeljomfru": "Du er en rask og paringsglad fisk." :-P Men at jeg er fisk, stemmer jo.
Inger Anne
Palett her også. Jeg synes denne var litt morsom jeg, siden jeg faktisk er "gammeljomfru": "Du er en rask og paringsglad fisk." :-P Men at jeg er fisk, stemmer jo. ;-)

Du kan jo vifte litt ekstra med finnene på storauksjonen i Bergen, så finner du deg kanskje en Palett-hann. ;P
Det hadde ikke vært meg imot. Jeg har vært i panikkalderen siden jeg var tenåring! Og nå er jeg 35... Men trøste og bære, hvordan ville det bli hvis jeg ble sammen med en akvarist? Det holder vel med min egen akvaholisme? Mine 25 akvarier + karene til karen.
Inger Anne
Men trøste og bære, hvordan ville det bli hvis jeg ble sammen med en akvarist?
Kan det være at hele huset begynner å skvulpe?
Plussmedlem
Så så...Det er mindreårige som leser trådene på AF også
Ikke brems dem nå da, Loomis! Nå som jeg satt og gledet meg til å høre fortsettelsen! ) (hehe)

(neida, jeg tuller, det er sant. Litt for mye avsporing kanskje)
Hmm, jeg ble visst malawiciklide jeg og. Og har aldri så mye som tenkt tanken på å starte med malawi, jeg synes ikke de virker som fiskene for meg. :p
Plussmedlem
mona o
Ikke brems dem nå da, Loomis! :-) Nå som jeg satt og gledet meg til å høre fortsettelsen! :-)) (hehe))

Single karer (og gifte?) på storauksjonen i Bergen er herved advart...
...parringsklare paletter av hunnkjønn...
Jaggu ble jeg ikke Palettciklide jeg og..
joda, enda en palettciklide, men kan skjønne det godt jeg når jeg observerer dem hihi sånn som hun vrir seg foran ham for å vise sin vakre røde mage, og han passer på henne hele tiden og prøver å lokke henne inn i en hule hvor de kan være alene. der har dere mitt liv altså
jada Palett ciklide her og.
Sommerfugel ciklide
Du er en fargerik fisk som kan være ganske så aggresiv.

- Er jeg den eneste som har blitt det?:O ...hørtes jo litt.. ehm.. bøg ut.. *rødme*
Jeg og ble sommerfuglciklide. Har litt lyst på slike
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap