De leker !

Sitter nå å ser på leken til noe jeg tror er Dimidiochromis strigatus.Det ligger bilde ute for identifisering.Fasinerende å se hvordan det går for seg,har sett hunnen legge ett og ett egg for så att hannen skal befrukte.Hunnen plukker så opp egget og prosessen gjentar seg.Har sett hunnen har plukka opp fire egg.Hvor mange egg legger de,er det noen som vet?Rart å se hvordan ting skjer,resten av fisken i karet står nå i hjørnene på karet nesten urørlige.Men det er to gjøk maller som er fremme i leksgropa kanskje det kommer en ovraskelse også.Der var de tilbake å la egg igjen,nå må ho jo snart ha kjeften full.Leks paret har jeg hatt siden jeg starta karet i august,hannen begynte å grave nesten umiddelbart men ingenting har hent før nå.Har hatt ph 7,5 helt til igår da jeg hadde i natron for å endre på ph.Har nå rundt 8.Kan dette ha vert det som gjorde susen her,vet jo att de har over 8 i sjøen.Hilsen færskingen.
Gratulerer! Artig med lek og yngel
Se på denne siden: ciklider.se, her står det at de får mellom 50 og 150 yngel
Bare å kjøpe inn flere kar, det :-P
21 dager
Shiramor
Gratulerer! Artig med lek og yngel :-D Se på denne siden: [URLBLOCK1], her står det at de får mellom 50 og 150 yngel ;-) Bare å kjøpe inn flere kar, det :-P
Ja dette er gøy,må vel ha ett yngel kar nå ja.
Tilfeldig bekjentskap
© carinoza
Reklame for plussmedlemskap