Nå har jeg kjøpt meg en 450 liter og selger 540 literen :-)
Nå er jeg kjempehappy, har fått kjøpt et 2 år gammelt perfekt juwel vision 450 liter. Og det er på vei til meg nå i kveld Jeg tar ikke natta før karet er fylt opp og fisken på plass i nykaret Endelig kommer de i et "normalt" kar etter å ha stått som sild i tønne i en uke.
540 literen skal jeg selge. Det er jo et flott akvarium og i perfekt stand når fabrikken har fikset det, og det er gjort grundig arbeid, så de som kjøper det får seg et flott akvarium.
Jeg kunne ikke vente to dager til, så har fått lånt meg penger til jeg får solgt 540 literen.
Bilder kommer i min profil etterhvert
540 literen skal jeg selge. Det er jo et flott akvarium og i perfekt stand når fabrikken har fikset det, og det er gjort grundig arbeid, så de som kjøper det får seg et flott akvarium.
Jeg kunne ikke vente to dager til, så har fått lånt meg penger til jeg får solgt 540 literen.
Bilder kommer i min profil etterhvert
Postet 23.09.08 kl 20:30
Postet 23.09.08 kl 20:36
Postet 23.09.08 kl 20:42
Postet 23.09.08 kl 20:44
Ja, tenkt 7000,- for alt komplett. (er fortsatt garanti på det) med heldekkende armatur med 4 lysrør, en lysbryter til hvert rør. Dekkglass følger med hvis en ønsker å bruke det. 3 store røtter, Fluval 404 utvendig pumpe, eheim 2006 innvendig pumpe og eheim aquaball kan følge med. Kan også få med noe mat og hov, evt. en del akvariebøker også. Mye for pengene her
Postet 23.09.08 kl 20:55
KjetilvHmm, tenkt noe på pris og sånn?;) Sliter fortsatt med å få overtalt folka her om at jeg har tenkt til å ha vannet i akvariet, ikke over alt ellers i huset som de tror :P
Det er alltid en risiko for at vannet kan flyte. Enten du kjøper brukt eller nytt kar. Fordelen med dette er at det er garantert tett, da fabrikken har gjort en grundig jobb for å slippe å få det i retur igjen, hehe
Postet 23.09.08 kl 20:57
2neliseJa, tenkt 7000,- for alt komplett. (er fortsatt garanti på det) med heldekkende armatur med 4 lysrør, en lysbryter til hvert rør. Dekkglass følger med hvis en ønsker å bruke det. 3 store røtter, Fluval 404 utvendig pumpe, eheim 2006 innvendig pumpe og eheim aquaball kan følge med. Kan også få med noe mat og hov, evt. en del akvariebøker også. Mye for pengene her :-)
ah
det blir nok litt for mye for meg ja :P
Postet 23.09.08 kl 21:27
Jeg er så super fornøyd :-)
"Ny" akvariet er bare så lekkert! DEN møbelen, en skikkelig juwel i stua rett og slett. Og fiskene er bare helt happy, de får nesten ikke svømt nok, hehe.
Jeg mistet to fisker i denne prosessen, jeg mistet en hunn F1 Gisseli, rimelig uerstattelig da det kun er en håndfull mennesker i norge som har denne fisken. Men, men... litt svinn på en regne med. Jeg ser meg ikke tilbake, alt som har skjedd er "gått ut på dato", må bare tenke slik, og se fremover nå.
Jeg må nok selge de tre hunnene som mistet hannen sin. Men til gjengjeld så kan jeg begynne å tenke og lete etter en ny fiskesammensetning, og det kan jo være spennende det
Jeg begynner nesten å tro på karma, hehe. Så desperat som jeg var etter å skaffe meg et akvarium NÅ, så landet alt i fanget mitt plutselig. Fikk lånt penger og kom over en desperat pengelens selger som solgte meg dette vakre akvariet med sinnsykt mye utstyr - totalt strøkent, det er ikke et eneste merke på glasset eller møblet, til 1/3 av nypris. Og da er alt innberegnet, pumpe, innvendig juwel bakgrunn etc.
"lykken står den kjekke bi" er det ikke noe som heter det?
Mest av alt er jeg bare så glad for at de fiskene som jeg virkelig er glad i og elsker har fått seg et ordentlig hjem, før de kreperte de også.
Skal legge til bilder og registrere akavriet snart
Tusen takk til alle for all støtte *klemz*
Jeg mistet to fisker i denne prosessen, jeg mistet en hunn F1 Gisseli, rimelig uerstattelig da det kun er en håndfull mennesker i norge som har denne fisken. Men, men... litt svinn på en regne med. Jeg ser meg ikke tilbake, alt som har skjedd er "gått ut på dato", må bare tenke slik, og se fremover nå.
Jeg må nok selge de tre hunnene som mistet hannen sin. Men til gjengjeld så kan jeg begynne å tenke og lete etter en ny fiskesammensetning, og det kan jo være spennende det
Jeg begynner nesten å tro på karma, hehe. Så desperat som jeg var etter å skaffe meg et akvarium NÅ, så landet alt i fanget mitt plutselig. Fikk lånt penger og kom over en desperat pengelens selger som solgte meg dette vakre akvariet med sinnsykt mye utstyr - totalt strøkent, det er ikke et eneste merke på glasset eller møblet, til 1/3 av nypris. Og da er alt innberegnet, pumpe, innvendig juwel bakgrunn etc.
"lykken står den kjekke bi" er det ikke noe som heter det?
Mest av alt er jeg bare så glad for at de fiskene som jeg virkelig er glad i og elsker har fått seg et ordentlig hjem, før de kreperte de også.
Skal legge til bilder og registrere akavriet snart
Tusen takk til alle for all støtte *klemz*
Postet 24.09.08 kl 18:02