Sosialt møte ved akvariet i bergen

I forbindelse med at jeg kommer til Bergen i forbindelse med helga 10.-12. oktober, er det noen av oss medlemmer på AF som planlegger et hyggelig møte på Akvariet i Bergen dagen før auksjonen i Bergen AK, dvs. lørdag 11. oktober. Det er mange hyggelige akvarister i Bergen som jeg kunne likt å møte, så jeg legger ut denne tråden for å se hvem andre som kunne tenke seg å være med. Vi har ikke satt ned noe tidspunkt ennå, men ut fra timeplanen i Akvariet, foreslår jeg at vi møtes så tidlig som kl. 10. Men andre synspunkter tas imot med takk.

Er det noen som har lyst til å være med?
Jepp, jeg vil.
Kl 10 går sikkert fint.
Flere som vil være med?
Vi er ikke farlige...
Hadde jeg bare hatt litt penger til overs skulle jeg sannelig satt meg på bussen til Bergen!
Hmm, burde vært lenger frist, jeg skal også til Bergen i løpet av høsten :P
Dette er jo samme helga som storauksjonen, så det er bare å hive seg på...
Her er en oversikt over mulige aktiviteter på lørdagskvelden for de som kommer langveis fra, og evt. har lyst å ta seg en Hotellweekend i Bergen. Merk at man må forhåndsbestille til enkelte av forestillingene.
Noen som ble mer fristet nå? ;D
Jeg bumper, jeg, sånn at tråden ikke blir kald.
Husk storauksjonen i Bergen den 12/10, også da...
Takk, Aggi! Det er ikke akkurat dundrende oppslutning her. Kom igjen, da folkens! Jeg vet det finnes mange hyggelige akvarister i Bergen. Og det finnes da vel ingen bedre måte å tilbringe en formiddag på, å titte på fisker og andre dyr, og skravle fisk, fisk og fisk med folk som også skravler fisk, fisk og fisk?
Hehe, jeg kommer i alle fall! Gleder meg til å se ansiktene bak teksten her inne Jeg skal mase litt på mine nærmeste akvarister også og se om de bare ikke har funnet tråden
Eg skal forsøke å ta turen, men er litt usikker på om eg får tid...

Ingunn
For de som ikke kjenner bra til bergen er det en Wiki-artikkel her med mye god lesing
z0nic
Eg é lett med en tur!
Gratulerer! Du er visst klassifisert som modig...
Kjetilv
Bergensere biter mye :P og vifter med det meste :P

Bifalles, 100%!!!
(det skal legges til at jeg er litt inhabil, da jeg var gift med en bergenser i 8 år...)

Men byen er kanskje den flotteste "stor"-byen i Norge, så det høres ut som det er verdt en tur
Kanskje en live-chat-ting-greie hadde vært noe å fått på forumet. Finnes mange gratis CGI script som kan muliggjøre det.

Alternativt finnes jo IRC, MSN, GoogleTalk, iChat, ICQ, osv osv osv...

For de som bruker IRC kan jo f.eks #Akvaforum være en løsning...?

Jeg bare spiller litt videre på dette med å holde litt kontakt...
Kjetilv
[QUOTE=Aggi]Hehehe.. Jeg snakker ihvertfall ikke bergensk. Galskapen kan jeg ikke uttale meg om.... ;P Inhabil.... :D

En ekte stril altså? Eh nei, det er en litt lang historie, som jeg tror finnes her på forumet allerede...

Men kanskje vi skulle ha rydda litt i denne tråden, ellers tror jeg kanskje vi skremmer vettet av alle som har lyst å være med på akvariet for en uformell prat/akva-opplevelse...
Jeg ser for meg at om dette minner for mye om et singeltreff, så er det nok mange som hverken får lyst eller lov til å komme.
Hva sier du, Inger Anne?

Jeg tar forresten med meg min datter.
Jeg tar sikkert med poden min jeg
Jepp. Ettersom jeg er trådstarter, tok jeg og ryddet opp litt her. Det inkluderer selvsagt også mine egne off topic-meldinger. Mye morsomt er sagt, men temaet druknet litt i pratet.

Jeg gjentar: alle som vil være med, er hjertelig velkomne.
Jeg tror vi spikrer at vi møtes utenfor akvariet kl. 10?
Hvordan skal vi gjenkjenne hverandre? Jeg aner ikke hvordan det ser ut utenfor akvariet, så jeg kan ikke si et bestemt "hjørne" vi kan møtes på. Kanskje noen av dere bergensere kan komme med noen idéer der?
Tja, "utenfor akvariet" er vel ikke akkurat noe stort område, og dersom det regner vil det være naturlig å stå under det lille taket...
Jeg er sikkert den breieste dama som står der, og har med en propell av en jentunge. Trengs det mer utfyllende beskrivelse?
Hehe, da skal vi bare samles rundt deg da Aggi Kl 10 på lørdag er notert (og alt som står i filofaxen vil skje)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap