Guppy yngel

jeg fikk gubby yngel i natt circa 24 overlevde så det var kjempegøy!!!! har dere noen gode opplevelser?
Gratulerer med yngel Murthag.
Vist er det morro.
Og om det er aller første gangen, ja da er det ekstra artig.
Jeg husker godt hvor glad jeg selv var de første gangene jeg fikk yngel i karet, Guppy og Platy.
Lenge senere fikk jeg mine første ancistrus yngel. Jeg var og er veldig stolt av disse.

Lykke til med de små.

mvh
Mine black molly yngel er 2 uker nå, og har flyttet tilbake til foreldrene.

kjempe artig med yngel. lykke til
Fødsel
i dag va kl 1130 fik jeg se min guppy jente fikk sin første yngel. skikkelig moro å se. vi har mange yngel på bunn av de bunnfiskene men dem blir spist fort av skalarene som vi nå skal kvitte oss med.har noen yngle på bunn nå som lever. så jeg håper dem klarer seg. men til dagens ja.. har passer 21 stk nå,blir spennende å se hvor mange som overlever.
hei startet opp ett lite kar (37l) til min sønn på 3 1/2 for ca 2 mnd, siden!!
der oppdaget jeg pluselig for ca en uke siden at både guppy og platy hadde fått yngel!

desverre er det bare en liten en igjen!

litt trist men håper det får leve!!

ett spm bare- noen som kan fortelle meg hvor lang tid det tar før de er såkald "levedyktig" pg greier seg selv selv ovenfor andre litt større fisker??
Hei
hadr guppy-yngel selv, å når di er så store at di ikkje får plass i ein annens munn så akal di klare seg, fint med ein fødekasse, mange som seller billi her inne.
men iklkje ver redd om tre-fire uker så har du nye, men den dagen du finner ut at hun føder, er lurt å merkae av på kalenderen, så du kan vite når neste fødsel kommer, fin artikkel om guppy fødsel, og gravid guppyher
tusen takk for tipset!!!

Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap