Små yngel av et eller annet...

Jeg har 2 cardinal tetra,3 skjørtetetra 1 guppy hunn og 2 guppyhanner, og ca 10-12 neocaridina sp reker i et 120 liters akvarium... og nå har jeg oppdaget at det har kommet noen små yngler som ikke er større enn 1 mm! de svømmer inn imellom steinene i akvariumet... er det noen som vet hva dette kan være? de ligner litt på bittesmå fisker.
Inaktiv bruker
Sikkert guppy. De får yngler i hopetall, men vær litt forsiktig med å ha en da hun og 2 hanner, da hanene jager hunnen veldig mye. Kan ende i dødsfall......!
...
Vi skulle kjøpe to hunner og en hann men så fikk vi to hanner og 1 hunn...men i morgen skal vi kjøpe 3 hunner til vi har hatt akvarium før men vi orket ikke ha det lenger også satt vi det opp igjen for ikke så lenge siden. før hadde vi også guppy men når de guppyene vi hadde før ynglet var ynglene mye større enn disse er... ?? :O det er såvidt man ser dem! :O
Det var veldig lite til å være guppy-yngel så jeg tror ikke det er det du har sett. Nå har jeg ikke hatt slike reker, men muligens kan det være rekeyngel. Det er gjerne en del andre småkryp som også dukker opp i akvariene fra tid til annen som for eksempel vannlopper og lignende. De er gjerne såpass små som du beskriver.
Hei Kristinus. Jeg lurer litt på om du kanskje ikke har lært deg å finne dine egne tråder som du har startet?

For å finne trådene dine, så må du gå inn på "din side" som finnes i nedtrekksfeltet oppe til venstre. Deretter ligger det flere valg i den grønne menyen på venstre side.

[External Image]

[External Image]

Jeg har sett opp til 4 tråder der du har nesten samme tema, og to av den har identisk navn.
Det er helt i orden å gjøre litt feil av og til når man er ny i et forum. Håper du vil prøve å holde deg til en tråd, neste gang du har et spørsmål..
Jeg tror neste ikke at det er guppy-yngel, ihvertfall ikke når de er 1 mm lange. Guppy-ynglene jeg har hatt har vært minst 3-4 mm når de blir født, og jeg har sett yngelen når den har poppet ut av mammaen.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap