Melde meg ut!

Kan noen si meg hvordan man melder seg ut?
og alt blir slettet
Hvorfor vil du melde deg ut av AF??
Har forstått det slik at en må ta kontakt med en av moderatorene da pr. mail.
Tviler på at de sletter alle innlegg du har skrevet hvis det er det du mener.

Er jo heller ingen grunn til å melde seg ut. Hvis du ikke vil være medlem lenger er det bare å slutte å besøke siden.
hvorfor vil du melde deg ut av AF??
Etter som jeg har forstått er ikke AF interessert i flere profiler som bare står der, og dette er da ganske så logisk! Ingen forum-sider er vel interessert i dette, og det er et dårlig råd å gi til noen!

Hvorfor personen vil melde seg ut er vel også helt uinteressant for oss andre, det må jo personen velge selv!

Trådstarter, ta kontakt med moderatorene, de vil slette profilen din. Men jeg er usikker på om de vil slette event. innlegg du har skrevet.
de kommer ikke til å slette innlegg. Sier seg selv egentlig, tenk om f.eks. Mvjnz ville melde seg ut, han har sikkert flere tusen innlegg på forumet...

Må ikke bite av hodet til folk Tine.
Dammed
de kommer ikke til å slette innlegg. Sier seg selv egentlig,

Nåh.. Virker som om moderatorene her mer en villig sletter innlegg. Senest i går var det en litt lengre tråd om en viss ulovlig ti-foting som nå er slettet.
Det er stor forskjell å slette en tråd, enn å slett samtlige innlegg en bruker har lagt inn. Disse ligger ofte da også i flere tråder
Biter ikke hodet av folk jeg, jeg sier ifra om dumme råd so blir gitt fra personer som tydeligvis ikke vet.

Ja, det er nå stor forskjell på å slette en Tråd og slette Innlegg fra en person. Tråder blir jo som oftest kun slettet om de er dobbelt-postet, omhandler noe ulovlig eller de går langt over streken.
Enkle innlegg er vanskeligere å slette, kanskje er det innlegget fra "griig" sitert av flere andre, eller er svart på av andre,osv.
Hvis personen som slettes f eks har startet mange tråder, må hele tråden slettes, og det er ingen tjent med dersom det er en informativ tråd. Eller hvis personen har hatt lengre samtaler i en tråd vil samtalen blir hengende i løse lufta dersom man fjerner halvparten av innleggene.

Da blir ikke bare trådene helt meningsløse og man kan like gjerne slette alle *tråder* personen har vært involvert i, men det forhindrer andre i å søke etter innlegg.

Kanskje medlemmet var det eneste som noensinne spurte et spørsmål om et visst tema eller en viss fisk, og da har forumet tapt noe ved å slette alle innleggene.

Personlig har jeg flere kontoer rundtomkring i forum som jeg besøkte et par ganger men fant ut at jeg ikke likte. Brydde meg ikke med å slette brukerkontoen min, det er ikke mitt problem om forumet sitter igjen med ubrukelig brukerkontoer.

Hvis de er smarte har de et system som sletter ubrukte kontoer automatisk etter en viss tid.
Dette er da ikke noe å diskutere?

Fra retningslinjene:
20) Et medlem har ikke automatisk rett til å få slettet tråder eller innlegg som medlemmet har startet.

Hvis trådstarter ønsker å fjerne profilen sin, er det bare å sende mail til moderatorteamet

Hmm...
Leser man trådstarters spørsmål og ser på profil oppfatter jeg en annen mening med "alt". Trådstarter har begynnt å slette profilen, men navnet har blitt stående. Hadde det vært valg et nick så var det vel ingen problem, men her søkes det vel om å få fjernet navnet.

Om så er tilfelle har det lite med tråder og innlegg å gjøre.
SolVard
Hmm... Leser man trådstarters spørsmål og ser på profil oppfatter jeg en annen mening med "alt". Trådstarter har begynnt å slette profilen, men navnet har blitt stående. Hadde det vært valg et nick så var det vel ingen problem, men her søkes det vel om å få fjernet navnet. Om så er tilfelle har det lite med tråder og innlegg å gjøre.

Hæ? Om profilen består av navn eller nick er da helt uvesentlig? Trådstarter vil fjerne profilen, og det er da legitimt?
hehe
Om du bruker et nick som "shalom" (eller annet selfølgelig) er det ikke særlig pes om profilen blir stående

Derimot om det står ditt navn "Gunnar Navlaushagen" ville det være befriende å få det slettet om du ikke ønsket å være medlem - min gode mann.
Men det er ikke det tråden dreier seg om! Forøvrig ser jeg ikke noe navn i profilen, kjære kvinne
HEHE Solvard er mann til info, og navnet til trådstarter står jo tydelige i profilen...nemmelig Mimi Wikant
Hehe - men jeg er ikke ung nok til å vite alt da
Tom Kristiansen
HEHE Solvard er mann til info, og navnet til trådstarter står jo tydelige i profilen...nemmelig Mimi Wikant

Jeg vet det Det var hele poenget mitt....
tender
[QUOTE=Tom Kristiansen]HEHE Solvard er mann til info, og navnet til trådstarter står jo tydelige i profilen...nemmelig Mimi Wikant

Jeg vet det Det var hele poenget mitt....

Mulig dette er sent for meg altså, men den skjønte jeg ikke....og poenget ditt var?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap