Cw 023

Dette ble min fangst på storauksjone på søndag ,10 stk. nydelige CW023 eller orange laser som de gjerne også kalles. Ble nok et impulskjøp, men veldig glad for de
Gratulerer!
Det var et kjempebra kjøp, kjempefine fisker!
Masse som gikk utrolig billig der:O Hadde lyst på Gossei'ene jeg da, men de gikk visst unna litt for fort for meg:/
Gratulerer med nye "unger" da
Takk skal du ha , det er alltid gøy med nye fisker
Som på Corydoras vis er de kjempeaktive når de kommer i nytt kar , de er ikke i ro et sekund .Er bare så utrolig gøy å se på de.

Har ikke fått satt opp skikkelig kar til de enda siden det ikke var meningen å kjøpe fisker denne gangen. Så foreløpig går de i et kar forbeholdt yngel .Måtte ta yngelen(red laser) som var der over i foreldrekaret ,så der er det rimelig fullt etterhvert

Synd du ikke fikk med deg Gossiene da ,flotte fisker det og
Hehe, man tenker alltid, "har ikke plass, burde ikke kjøpe" Men når man ser disse nydlige fiskene så kan man ikke motstå!

Ja, har 5 Vf Gossei fra før, de er leksgruppe og er ikke mere enn en uke siden sist de la egg men kunne tenkt meg noen flere bare for å få en større gruppe og leken litt hurtigere igang Men auenusene leker som om verden kommer til å gå under:P Kjempegøy!

Håper dine begynner å leke og
Er bare sånn det er ,helt håpløst når man først har fått dilla på noe

Enig i deg med at det er greit med litt større grupper ,de blir litt mer modige og mer fremme da også.Det er ihvertfall min erfaring,flott å se på en god gjeng coryer i aktivitet.

Håper selvgølgelig at disse begynner å leke om ikke så lenge.De 5 største er det kanskje sjanse for om ikke altfor lenge De 5 minste skal nok bli litt større først .
Ja, merker stor forskjell i trivsel jo større gruppe man har
Så spennende! Håper det blir lek da
Det var nydelige Coryer, Sølvi!
(Ikke noen overraskende uttalelse med tanke på at det kommer fra meg da, hehe )
Takk skal du ha Mona ,alltid kjekkt å få tilbakemeldinger når man har fått nye Coryer ,litt kry er vi vel da
Kanskje jeg må ha meg Orange Laser selv Tenkte det med en gang jeg så bildene dine; "Hm, den må jeg kanskje skaffe meg!" Hehe
Hehe samme tenkte jeg da jeg så dine eques ,de er bare så flotte
og umulig så langt å få tak i her omkring
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap