Oppheving av diverse arter i fra brasil

Da har jeg fått vite at Brasil kommer til å oppheve forbudet på en del fisk.
I første omgang har jeg fått vite at rokker blir lov igjen og noen maller.
Mallene har jeg ikke fått vite spesifikk hvilken det gjelder, regner med jeg får svar i løpet av noen få dager.

Disse er ihvertfall lovlig nå, ser det ut som..

P13 POTAMOTRYGON LEOPOLDI
P13 POT LEOPOLDI SAO FELIX BLACK DIAMOND
POTAMOTRYGON LEOPOLDI ECLIPSE
POTAMOTRYGON LEOPOLDI IRIRI BIG YELLOW SPOT
P12 HENLEI MANCHA DE OURO VAR I
P12 HENLEI MANCHA DE OURO VAR II
POTAMOTRYGON ORBIGNI
POTAMOTRYGON CF MOTORO TAPAJOS MULTI SPOT
Noen bilder og ca priser på disse Amundsen?
Hmmm, hvor har du den infoen fra Amundsen.

Det stemmer jo ikke overnes med de siste nyhetene jeg har hørt.

E
Erlend D Bertelsen
Hmmm, hvor har du den infoen fra Amundsen. Det stemmer jo ikke overnes med de siste nyhetene jeg har hørt. E

En leverandør i fra Brasil, jeg skal for å være sikker om det stemmer helt sikkert forhøre meg en gang til. Han har vært veldig seriøs hele veien, så syns det er merkelig om han skulle finne på noe tull nå.
OT: Forresten Amundsen , har du tenkt å ta in fisk fra Columbia i løpet av vinteren?

Jeg jakter fremdeles på noen VF sommerfuglciklider serru
Tom : Jepp, bare å følge med, må bare tømme karene.

Geir : Sender deg en mail i morgen, alt jeg veit er at de er svindyre, fikk beskjed om at prisen vil synke om et par måneder. Husk at alle vil ha nå med en gang. Derfor er prisen veldig høy.

On topic : Opphevinga stemmer det, leverandøren hadde fått mail i fra Ibama. De er selvfølgelig på portugisisk eller spansk, så jeg klarer ikke å tyde hva som står der.
Skal se hva han svarer om hvilken maller som blir tilgjengelig igjen.
Ibama possetivliste
Infoen stemmte det.

Her er listen over de nye artene som er lovlige å eksportere. listen inneholder ca 475 arter mot den gammle på 180 arter. Ingen Hypancistrus, Panaque eller Pseudacanthicus arter.

E
Tror det er en viss kvote på disse rokkene, har brev i fra ibama som det står en tabell hvor mye de kan ta og eksportere i løpet av året.

Synd at hypancistrus ikke står der. Får vente og se et par måneder når prisene har detti litt, kunne jo vært artig med en P. Leopoldi
For de som kan portugisisk så tror jeg det står det noe her om hvordan disse rokkene skal eksporteres (antall og størrelse)her.

E
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap