Problemer med akvaforum

Nå har jeg prøvd å legge til nye fisk og planter i akvariet mitt, prøvd å registrere akvariet mitt, gjort det akkurat slik man skal gjøre det trykket på akvariet navnet trykket på endre, la for eksempel til Vinkeltetra, trykket på lagre etter at jeg hadde valgt antall, før jeg så trykket på vis akvariet og da var alt jeg hadde gjort slettet. har også prøvd å slette akvariet endre på profilen uten at dette har gått. Kan noen hjelpe meg?
Du har nå fått til noe. Er det ikke slik du vil ha det?
Woooooow
Når jeg trykket på slik linken kom det akkurat slik jeg har planlagt det
men det vises ikke når jeg har tenkt å se på det selv.
Husk å oppdatere nettleseren din etterpå..Trykk F5
Hehe
Fant det ut, Men takk uansett
Noen som har spørsmål?
lagde egentlig denne tråden for at det skulle gå kjappere å få vite om man lurer på ting. Så den gjelder ikke bare meg og mine problemer.
Ingen
Ingen som har problemer med akvaforum?

Fredorol
Ingen som har problemer med akvaforum?

Joda, det er det helt sikkert - men det er ingen kjempeidé å ha alle mulige forskjellige spørsmål i én og samme tråd. Det gjør at det blir veldig vanskelig å søke seg frem og ikke minst finne frem til rett tråd og post.

Så, det er etter min mening mye bedre om man lager en enkeltpost med beskrivende tittel for hvert problem i stedet for én samlepost.

Tipper det er derfor det ikke har kommet noen andre innlegg; alternativt at det ikke er noen som har hatt problemer med akvaforum siden.

Stå inne på siden du har endret og trykk Ctrl+F5. Da laster du inn hele siden på nytt uavhengig av hva du har liggende i cashe.

iDuddits.
hvorfor ctrl?

Fordi oppdateringen da ikke vil ta hensyn til cashe, dvs laste hele siden på nytt fra grunn av.
merker ikke noe forskjell på Firfox iallefall, mulig det bare gjelder på IE.
Er ikke noe forskjell
iDuddits.
merker ikke noe forskjell på Firfox iallefall, mulig det bare gjelder på IE.

Er ikke slik på IE heller så det er litt rart, kanskje safari? :P
Fredorol
[QUOTE=iDuddits.]merker ikke noe forskjell på Firfox iallefall, mulig det bare gjelder på IE.

Er ikke slik på IE heller så det er litt rart, kanskje safari? :P

Internet Explorer Keyboard Shortcuts

Refresh the current Web page => F5 or CTRL+R

Refresh the current Web page, even if => CTRL+F5
the time stamp for the Web version and
your locally stored version are the same
Problemer
Ser at denne i utgangspunktet var fra 2008, men det er skrevet i den i går og, så dermed bruker jeg også denne

Har Akvaforum problemer med forum for tiden? Jeg får ihvertfall ikke oppdatert de siste innleggene på forsiden, men må inn på hvert enkelt underforum for å se på siste innlegg! Siste innlegget på forsiden var i vel fra 13.7 eller noe slikt...

Og tråden jeg startet igår har jeg ikke fått svar på, noe som jo en høvelig unormalt med tanke på at det jeg spurte om er et vanlig problem, osv...
AF har hatt problemer i hele sommer med forsiden....
Sjassa
Jeg får ihvertfall ikke oppdatert de siste innleggene på forsiden, men må inn på hvert enkelt underforum for å se på siste innlegg! Siste innlegget på forsiden var i vel fra 13.7 eller noe slikt...

Trykk på forum-knappen, og gå inn på "siste innlegg", så får du opp alle innlegg med det nyeste øverst. Går rett inn her jeg, og aldri via forsiden...
Forsiden
Nå er alle!!! hurtiglenkene øverst på forsiden borte hos meg. rubrikk, artikler, forum..alt absolutt alt er borte. I flere nettlesere så som IE, Firefox og Opera.
Hva er det egentlig som skjer med AF? Syns det har vært problemer veldig lenge nå,med oppdatering av sider osv osv.
Jeg vet ikke hva som er problemet men nå virker alt her ihvertfall
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap