Www.shrimpshop.se

har du handlat där vet du om det är bra leverans och bra saker.
Shrimpshop.se
Klart det är bra saker och snabb leverans på det också, har många nöjda kunder och alla är välkommna att handla .
Skickar även till andra länder
Har nu även forum på hemsidan Välkommna
http//www.shrimpshop.se/forum
Inaktiv bruker
Noen som vet hvordan det er med leveranse til norge?
Jag skickar även till Norge gott resultat ,då många redan handlat vet jag det går bra. Bara ta kontakt med mig genom min hemsida
Inaktiv bruker
Ah, det er din butikk? =)
Flotte greier, da må jeg vel kanskje bestille noe ut mot sommeren
Ja visst är det min butik , hittade denna tråd här idag och tänkte jag ska svara lite Du är välkommen att handla.
Jeg har handlet hos denne butikken og den kan anbefales. Har kjøpt masse fine posthornsnegler der. Men de selger masse annet også. Kommer definitivt til å kjøpe mer av henne. Hyggelig kommunikasjon og rask levering. Det er noe jeg setter stor pris på. Anbefales
Anbefales!!
Dette er en 100% trygg leverandør, super service og meget bra kvalitet på varene og innpakning! Jeg kommer garantert til å handle mer med Bettan
Heidi Ingdal
Jeg har handlet hos denne butikken og den kan anbefales. Har kjøpt masse fine posthornsnegler der. Men de selger masse annet også. Kommer definitivt til å kjøpe mer av henne. Hyggelig kommunikasjon og rask levering. Det er noe jeg setter stor pris på. Anbefales:-)

Tack Heidi, hoppas dom har gett dig många fina barn och många färger nu
Atle Abel Salvesen
Dette er en 100% trygg leverandør, super service og meget bra kvalitet på varene og innpakning! Jeg kommer garantert til å handle mer med Bettan:)

Tackar, jag hopas dom ger dig många bebbar också och att du blev nöjd båda gångerna
Har fått mange flotte posthornsnegler i posten i dag og de er bare helt nydelige. Kjempefornøyd.
Heidi Ingdal
Har fått mange flotte posthornsnegler i posten i dag og de er bare helt nydelige. Kjempefornøyd. :-)

Jättefint du är nöjd, var nu rädd om dom nya färgerna där och odla vidare på dom nu Glad Påsk på dig.
Nöjd?
Blev du nöjd med dina Sebra tiger WP och Gula idag Atle?
Odla nu vidare på Sebra tiger, tycker dom är jättefina själv.
Kjempefornøyd!!!!
Som alle andre ganger jeg har bestilt fra deg! Super service, meget bra kvalitet på rekene. Har nå Sakura, Gule, Sebra, white pearl fra deg! mistet noen Black Crystal, men det er jo slikt som kan skje i posten dessverre.

Handler snart fra deg igjen
Atle Abel Salvesen
Som alle andre ganger jeg har bestilt fra deg! Super service, meget bra kvalitet på rekene. Har nå Sakura, Gule, Sebra, white pearl fra deg! mistet noen Black Crystal, men det er jo slikt som kan skje i posten dessverre. Handler snart fra deg igjen:)

Vi fixar till det med CB nästa gång, har inga CB kvar men har andra sorter kvar som kanske intresserar dig
Väntar hem Sulawesi snart lite olika sorter så där blir kanske ungar,även Blue Bee kommer hem.
Paradiz:Kommer du til å ta inn Red Bee av div. klasser senere?
Alexus
Paradiz:Kommer du til å ta inn Red Bee av div. klasser senere? :-)

Jo kan nog hända jag gör, har lite annat tråkigt just nu som går före allt annat så det är lite med Räkor jag gör nu.
Men bara håll utkik för det kan hända det kommer Red Bee och även Black Bee så småningom
Tilfeldig bekjentskap
© Simonsen & Engdal
Reklame for plussmedlemskap