Noen som vet navnet på denne sangen

Eller sang og sang. Det er et piano-stykke. Jeg klarer ikke å finne det og har bare to spor og gå etter:

Den ble brukt i en del av en reklame for Sjarmørskolen som gikk på tv-norge. Delen var spidermandelen der en kvinne trekker masken fra spiderman's ansikt mens han henger opp ned. Da ble denne "sangen" spilt.

Hovedmomentet i sangen er fire noter som går to og to sammen, om og om igjen. Liksom du-dun du-dun. Er en veldig vakker og enkel melodi egentlig.

I tillegg har den blitt brukt i flere dokumentarfilmer. Jeg så en om en hage eller noe sånt en gang, og da ble denne "sangen" spilt med sluttrulleteksten.

Den kan fjernt minne om Thomas Newman - Any Other Name, men det er fjernt altså. Er liksom i samme stilen.

Dette er veldig lite å gå etter, men jeg har lett etter navnet på denne "sangen" i nesten 10 år, og begynner å bli passe desperat :/

Jeg er for evig din fan hvis du vet navnet på denne
Uff, nå ble siste del av tittelen på innlegget slettet, så kan en moderator slenge på "sangen?" vær så snill?
Vet ikke om det kan være en av disse men bakpå filmen står det ekstramateriell med musikkvideoer.

-Chad Kroeger og Josey Scott - "Hero"
-Sum 41 - "What We're All About"

søk dem opp og sjekk.
Øh, det var altså en piano-"sang" jeg var ute etter :P
Hvilken DVD?
Kan det være denne da? Skudd i blinde
Majones
Øh, det var altså en piano-"sang" jeg var ute etter :P Hvilken DVD?

Spiderman-DVD'en. Kikka bare bakpå om det kunne stå noe der... Synd det ikke var riktig sang.
Tante Astrid
Kan det være [URLBLOCK1] da? Skudd i blinde ;)

Nei :/ Men denne var fin også
Den jeg er ute etter er mer trist, og har litt ekko til seg akkurat som om den blir spilt i et stort tomt rom. Det er også lengre mellom notene.
Ah, sangen har ikke noe med spiderman å gjøre. Det var bare det at i Sjarmørskolen-reklamen spoofet de spiderman og spilte den melodien mens de gjorde det :/
Den vises her etter tre firedeler av forløpet på reklamen.
Eh , kanskje det var etter to tredjedeler?

<embed src="http://www.youtube.com/v/DX464AcCZsQ&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
*hyl* Aggi! Takk

Til andre som føler for å hjelpe meg: 2:32 i videoen Aggi postet. Den er jeg på jakt etter navnet på
Prøv denne:

(Og uansett om du ikke finner sangen, har du timesvis med underholdning her).
Takk for tipset Jeg prøvde og jeg prøvde, men fant den ikke. For å sjekke om de faktisk funket prøvde jeg rytmen til noen veldig kjente sanger, og de kom aldri opp ;P
Hva med å kontakte tv-norge?
Tror dette er introen på en sang og at det er en dame som synger. Hadde jeg bare husket hvilke...
Ligner på Secret Garden m/Elaine Paige: The things you are to me

Fugazy
Ligner på Secret Garden m/Elaine Paige: [URLBLOCK1]

Ah, den var nydelig, men er nok ikke den :/
SoVe
Tror dette er introen på en sang og at det er en dame som synger. Hadde jeg bare husket hvilke...

Jeg tror ikke det :/ Mener å ha hørt hele og det er ingen sang.
Jeg hadde sendt en mail til TVNorge jeg, de må jo ha den de eller ringe de så er du sikker på at du får svar
Jeg har faktisk sendt mail til dem to ganger siden jeg først så reklamen, men fikk aldri svar. Å ringe dem, det tørr jeg ikke x)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap