Aquaark storauksjon 15 februar 2009

Da braker det løs igjen med AquaArk sin første storauksjonen i 2009.

Sted: Eidangerhallen, Porsgrunn
Dato / Tid: Søndag 15 februar 2009, kl. 11:00

Hovedauksjonarius blir som vanlig Thor Winter Dahl

Kontaktinfo:

Mail: ksiljan@online.no
Telefon / SMS: 95125029

Lokalene åpner for innlevering av objekter kl. 09:00 og auksjonen starter kl. 11:00. Som vanlig vil det bli et rikt utvalg av fisk, planter og utstyr i tillegg til kiosk, loddsalg og MYE fiskeprat.

Forhåndsregistrering av selger nr. gjøres ved å sende mail til ksiljan@online.no

Siste sjanse for forhåndsregistrering er 13/02-09 kl. 20:00

Ellers er det bare å følge med på tråden som vil bli oppdatert med informasjon fortløpende

Dene auksjonen kommer også til å bli meget bra, som den vi hadde i november 2008.

Allerede nå er det innmeldt mye forskjellig, og vi kan nevne:

- Discus i flere prisklasser, også VF
- Mye spennende L-maller
- Corydoras av ymse slag
- Levende fødere
- Mye utstyr

Vi anmoder alle som skal selge på auksjonen til å legge dette inn i denne tråden.

Dette tar jeg med
jeg kan røpe at det er stor sjangs for at jeg tar med ett par med L149 Ancistrus Sp. har både hun og han. disse blir solgt som "par"

Diverse Levendefødere kan nok hende kommer med.

Leksgruppe C.Aenues.

Lekspar C. Barbatus hue og hanne.

Er ikke sikker enda, men kan hende jeg tar med Corydoras SP C132.
Time will show..

Mulig lekspar Ancistrus SP.Oppdretts variant.

Eplesnegler

Tiger Lotus.
Det kommer VELDIG mye maller og dvergcichlider.

Jørn
Hvor tungt er det å komme seg dit ned fra Oslo? Har ikke bil, så det blir eventuelt tog og buss.
Iron Man
Hvor tungt er det å komme seg dit ned fra Oslo? Har ikke bil, så det blir eventuelt tog og buss.


Det er god forbindelse både med ekspressbusser og tog til Porsgrunn, så dete bør ikke være noe stort problem.

Ellers kan de jo hende at noen andre fra Oslo skal nedover ?

Noen fra Oslo som kan med en passasjer ?
Jeg har alt for mye maller(har tatt ned 2 reoler)og kommer til å rydde kraftig.

Detaljer kommer senere.

Jørn
Inaktiv bruker
Siljan
[QUOTE=Iron Man]Hvor tungt er det å komme seg dit ned fra Oslo? Har ikke bil, så det blir eventuelt tog og buss.


Det er god forbindelse både med ekspressbusser og tog til Porsgrunn, så dete bør ikke være noe stort problem.

Ellers kan de jo hende at noen andre fra Oslo skal nedover ?

Noen fra Oslo som kan med en passasjer ?

skal kanskje neddover, bor i råde(østfold, tar båten fra moss til horten), og er jo ikke vanskelig med tog fra oslo til moss eventuelt, kjører selv caravelle/transporter, så skulle vell la seg gjøre å ha med en eller kanskje flere passasjerer, har egentlig 7seter, men vurderer å ta ut ene seteraden før jeg drar, man hvet jo aldri hva man får med seg fra disse auksjonene.
Det blir en Discusauksjon uten like og maller på høyde med sist.

Jørn
Noen som har med levende fødere??? ;o)
Inaktiv bruker
hva er normalt å finne på sånne ehr auksjoner? Har aldri vært på en.
sjønner jo at fisk er det mye av, men åssen er det med akvarier, pomper,filtre,kolber,skipsvrak,skjellethuer, ja sånne ting?
har tenkt meg av gårde.
chr87
hva er normalt å finne på sånne ehr auksjoner? Har aldri vært på en. sjønner jo at fisk er det mye av, men åssen er det med akvarier, pomper,filtre,kolber,skipsvrak,skjellethuer, ja sånne ting? har tenkt meg av gårde.


Du finner vanligvis alt dette.

Jørn
Dette er sjelden corydoras
Kommer på auksjonen:

Corydoras amandajanea
Corydoras albolineatus C 56
Bettina
Noen som har med levende fødere??? ;o)


Ja, jeg kommer sannsynligvis til å ta med noen unge endlers til auksjonen.
Tootsie
[QUOTE=Bettina]Noen som har med levende fødere??? ;o)


Ja, jeg kommer sannsynligvis til å ta med noen unge endlers til auksjonen.

Flott - det har vært alt for lite Endlers på de siste auksjonene
Bettina
Noen som har med levende fødere??? ;o)


ja men ikke noe spenende, jeg tar med platy og guppy. men det er vert mye snadder fisk av levendefødere de siste gangene jeg har vært der. mye som ikke er å finne i dyrebutikken får å si det slikt.
Forhåndsregistrering av selgernr.
Da er vi igang med forhåndsregistrering av selgernr.

Send oss en mail på ksiljan@online.no med følgende informasjon

navn
adresse
postnr / sted
telefon nummer
mail adresse

Når dette er mottatt registreres du og får tilsendt selgernr. pr. mail
chr87
[QUOTE=Siljan][QUOTE=Iron Man]Hvor tungt er det å komme seg dit ned fra Oslo? Har ikke bil, så det blir eventuelt tog og buss.


Det er god forbindelse både med ekspressbusser og tog til Porsgrunn, så dete bør ikke være noe stort problem.

Ellers kan de jo hende at noen andre fra Oslo skal nedover ?

Noen fra Oslo som kan med en passasjer ?

skal kanskje neddover, bor i råde(østfold, tar båten fra moss til horten), og er jo ikke vanskelig med tog fra oslo til moss eventuelt, kjører selv caravelle/transporter, så skulle vell la seg gjøre å ha med en eller kanskje flere passasjerer, har egentlig 7seter, men vurderer å ta ut ene seteraden før jeg drar, man hvet jo aldri hva man får med seg fra disse auksjonene.


Jeg tar gjerne det tilbudet, Moss er veldig mye lettere å komme seg til. Kan sende et par mail uka før og spikre det kanskje?
Inaktiv bruker
bare å ta kontakt det akkurat nå har jeg abre to seter i bilen, men skulel det være noen flere som ønsker å sitte på, kan jeg hive inn to seter til uten noe brydderi.
Charachodon Audax/Lateralis kommer.En utrolig viltform av Seilfinnemolly kommer også.

En gruppe med L-018 tar jeg med.

Jørn
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap