Yngling mellom blå og sunset guramy

Er det noen som kan svare meg på og eller har erfaring fra å krysse blå og feks sunset guramy.jeg har 2 stk og er ganske sikker på at det er et par.de er omtrent like store,og de er fredlige med hverandre.den sunset guramy er jo veldig identisk med den blå.hilsen Raskin.Godt nytt år!!!!
Hva er en sunset gurami? En slik?

I så fall så er det samme fisken, den gule er bare en fargevariant (oppdrettsvariant) av den blå. Blir omtrent som å parre en svart labrador med en gul labrador
Blå og sunset gurami
Ja den gule,som jeg hørte het sunset gurami er avbildet i den gjengen med forskjellige fargevarianter som du henviste til.
Så da har jeg fått svar,det er en gurami sånn som den blå,men den har en mørk gulfarge med mye sjatteringer,veldi fin,den blå er ett godt exemplar av den vanligste blåfargen.det er morsomt da skal jeg se om jeg kan få yngel på de 2.Jeg er nesten 100%sikker på at de har forskjellig kjønn,den gule har ryggfinne som går mer jevnt over hele ryggen og fortsettet i en spiss helt bak til bakfinne,mens den blå har en mye kortere ryggfiinne med en avrundet topp,for å si det sånn.Hilsen Raskin
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap