Oppretter akvarie profil her.. hjelp..

nå skal jeg prøve å få inn all den riktige informasjonen på min profil om mitt akvarie.. trenger derfor hjelp til å identifisering av mine fisker..

på bilde har jeg fått med meg de fleste jeg har.. tar nye bilder senere som er lettere å se da jeg får nytt og større akvarie på lørdag!
Loomis
Forslag: [URLBLOCK1]. [URLBLOCK2]. [URLBLOCK3]. [URLBLOCK4].

Takk! alle var riktige! lurer på om dere kan se den malla som er sugd fast til stubben på venstre siden? hvilken er dette? kommer snart med nye bilder..
Tor Rivera
hva er dette?

Kan det være Polkadot-botia?
mona o
[QUOTE=Tor Rivera]hva er dette?

Kan det være Polkadot-botia?

takk!!
den mallen er vanskelig å se. men jeg tipper at det er en vanlig pleco. eventuelt ancistrus sp oppdrettsvariant. det er de vanligste mallene å få kjøpt i butikk. og blandt de rimligste.
her er et nytt og bedre bilde av malla. Tar også med et annet bilde av en annen fisk jeg gjerne vil vite navnet på.
Malla er kanskje denne?
Og den andre, denne?
Om du kan skaffe flere Polka Dot botia så vil jeg sterkt anbefale det, de er veldig sosiale stimfisk.
Kan du få tak i fire eller flere er det flott, men bare to venner til vil også hjelpe.
Gibbiceps
jeg tror også det må være en Gibbiceps
KajaB
Malla er kanskje [URLBLOCK1]? Og den andre, [URLBLOCK2] Om du kan skaffe flere Polka Dot botia så vil jeg sterkt anbefale det, de er veldig sosiale stimfisk. Kan du få tak i fire eller flere er det flott, men bare to venner til vil også hjelpe.

takk for svar jeg er usikker på den mallen.. de er så like alle sammen, men alikevel så er det noe som ikke er helt likt.. men jeg la inn den du skrev.. siden det er det nærmeste jeg har sett

Skal til fr.stad i dag å kjøpe noen nye Polka Dot botia, så får den seg noen venner

Legger inn et siste bilde av den siste fisken.. det er en ål... ligner kanskje litt på den ålen som KajaB har..

den ålen er en kuhli ål .

gratulerer med ny profil.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap