Black molly

Hei Jeg har prøvd å finne andre innlegg om dette men fant ingen.

I går kjøpte jeg noen nye fisk til akvariet, bl.a en Black Molly. Den er innmari hissig og svømmer rundt å napper og dytter på alle som kommer i nærheten av den. Den "forlanger" ganske stort området i akvariet. Er dette en oppførsel jeg bare skal overse eller burde jeg ta den ut av akvariet ??

Håper noen har ett råd å gi meg
Fisk kan være ganske så individuelle så selv om mollyer flest er snille fisk så kan du ha fått en som er litt territoriell. For mye fisk på liten plass kan også føre til hissighet. Nå vet jeg ikke hvordan det er hos deg på det området, men det beste er kanskje å høre om du kan få levere akkurat denne tilbake til butikken.
hvilke fisker napper den på. hvis det er en han kan det jo hende at han napper litt på damene, vet ikke hvordan mollyer går fram når de skjekker opp damer jeg. er ikke kjent med mollyer, så jeg vet ikke.
Hissig
Hei, og takk for tilbakemeldinger

Alle fiskene jeg har får gjennomgå, og det er stor uro i akvariet. For å prøve meg litt frem har jeg satt den i "karantene" i en ynglekasse og da roet di andre fiskene seg nesten med en gang Tror nok jeg skal prøve å få levert den tilbake ja

Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap