Hjelp! stor gibbi sitter fast i kokosnøtthule!!!!

Jeg var nede for å skru på lys og fore fisk da jeg oppdaget at den største gibbien på rundt 20cm hadde stukket hodet inn i kokosnøtthulen!! Den ene finnen er klemt innenfor så jeg tør ikke dra han ut i tilfelle jeg skader ham! Hva gjør jeg??? (Dette er en hel kokosnøtt med et hull i den ene enden) Hvor lenge kan han være sånn før han evt dør??? Mååå få han ut derfra!
Plussmedlem
Denne var vrien.

Dra den etter halen høres risikabelt ut, ja.

Mulig jeg ville ha funnet fram baufila og laget et hull i den andre enden.
Deretter brukt en tang eller to for å brekke hulen fra hverandre.
Maller tåler å være i "friluft" en liten stund.
huff, det der høres veldig lite bra ut. for huden på disse gjør det plent umulig å dra dem baklengs når de sitter fast.
er redd hula må ødelegges, men kokosnøtter kav være meget harde...
Jeg tror jeg ville veldig forsiktig prøvd og "klippe" opp kokosnøtten med en avbitertang.
Shit!! Må nok prøve å ødelegge hulen uten å skade ham ja, men har ikke stort av verktøy her.. Huff!!
Er den så stor at du ikke får en finger imellom? Kunne jo da prøve å lirke ham ut på et vis.....?
Har vært borti det samme, måtte knuse kokkosnøtta jeg ja... Ush, utrivelig. Fisken overlevde da Så det finnes håp!
Det er dårlig med plass rundt han ja. Klarer kanskje til nød å lirke inn en tang. Huff synes så synd på ham jeg. Også må jeg vente på at mannen min skal komme hjem, jeg tør ikke begynne å slå og banke og klippe og dra. Tenk om jeg skader ham!!
m du har ei kliptang eller nebbtang i hus er det jo mulig å brekke løs bit etter bit fra hullet.
Ja må nok bli noe sånt ja. oGså får vi bare håpe at han ikke blir klippet i eller skadet på noe vis.
Inaktiv bruker
åssen går det? er spent her på hvordan dette ender.
Stakkars Gibbi i dag altså. Vi fikk han ut etter å ha brekt opp kokosnøtta bit for bit. Han har skrapet seg opp litt på ryggfinnen men er i ellers fin form ser det ut til. Men huff, nå trenger han nok terapi ja, hehe.

nesten synd jeg ikke fikk noe bilde av det da.
Stakkar
lyke til det er bare de alternativene

vordan gikk det

lyke til

mvh gørand
Inaktiv bruker
altså, dette er ganske komisk, etter en uke etetr at dette hendte Noobie, så klarte min å gjøre det samma, men jeg klarte å få lirka den ut igjen, har ganske stort hull i kokosnøtt hula.
så til andre, ikke ha gibbi og kokosnøtthuler i samma kar, og om dere har, sørg for å ha ganske stort hull i nøtta.
Tilfeldig bekjentskap
© audifriik
Reklame for plussmedlemskap