Mørk sand

Heisann

Jeg holder på å sette opp et nytt kar, dette skal jeg ha sand i. Men ville gjerne ha en mørkere sand en den Biltema har. Litt forandring (har biltema sand i så mange kar nå)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
Svein Richard Hansen
Heisann Jeg holder på å sette opp et nytt kar, dette skal jeg ha sand i. Men ville gjerne ha en mørkere sand en den Biltema har. Litt forandring:) (har biltema sand i så mange kar nå) Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?


alle akvarie butikker har vel mørk sand?
jeg har kjøpt svart sand og er kjempe fornøyd. (på dyrebutikk)
Dyrebutikker
dyrebutikkene her har nesten bare grus. Viss en f.eks henter sand fra en elv eller fra stranden, hvordan burde jeg rengjøre denne? holder det å bare skylle den veldig godt, eller må man koke den?
rådasanden finnes helt ned i 0,2 tror jeg det er. ivertfall veldig fin sand
Heisann
er ikke den beste experten på fisker men mamma har en collega fra firmae sitt som kan extremt mye mamma har jobbet med han i snart 25 år og er derfor gode venner når du gikk ut av rescon startet hun et eget firma elmico hvis noen er interesserte................

men tilbake til spørsmålet

den burde kokes har spurt det spørsmålet selv og han sier att de MÅÅ kokes husk dette for er det gift stoffer der kan mange av fiskene dine jeg er heldig som har han for han gir alt av stener til meg gratis for han plukker og finner ut om de går i akvarium og koker renser og gjør alt klart

med vennelig hilsen fra sigurd michelson
om du henter fra saltvann trenger den ikke kokes.
har selv hentet sand og grus fra ferskvann, og har ikke kokt, bare skylt rent, gått helt fint det, fikk med en rar skapning, men den gikk jo ut lenge før det kom noen fisker dit.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap