Endlerskar?

har veldig lyst til å kjøpe meg enda et kar med hovedsaklig endlers i. (ja man blir fort bitt av basillen )

ser det er noen til salgs nå, men skal jeg har dem i eget kar må jo det ha en innkjøringsfase først...

så spørsmålet er: hvor vanskelig er de å få tak i? kan jeg risikere å sitte med et tomt akvariet i mange mnd?

ååå jeg blir helt gira kjenner jeg! bare lurer på hvor jeg skal sette det... det trenger ikke være så stort kanskje? 50-60 liter eller noe?
Har et 25 lt med Endler vi og dem trives og produsere mye.
Har også kirsebærreker sammen med de.
Og få tak i endlers er ikke vanskelig, vi har unger fra Brasil og Venezuela.
Og en som har forskjellige farve mønster på Endlers er hos Aquamanias
Holder til på Kløfta og billig er dem også. Som alt annet han fører.

Endlers.
Er da ikke vanskelig å få tak i endlers eller akvarier for den saks skyld. Kan j kjøpe deg at kar og la det stå til oppkjøring før du får tak i noen fisk eller du kan lage et kar med myyye planter og ta nedi en eller 2 gravide hunner og dermed kan du fort få et kar full av endlers. Har endlers og platy i en 60l selv. Har ingen store planer om å berge yngel, men som regel så vokser det opp noen fra hvert kull, og disse føder en ang i mnd så det blir fort nok. Har selv fått yngel på platy og der overlevde 6 stk. Litt moro i starten med levendefødere, men du vil nok gå lei sånn som meg. Men lykke til!
Tilfeldig bekjentskap
© Tom B
Reklame for plussmedlemskap