Golden yngel

hvor mye vil du gi for disse. de er ca 2cm. er 30kr for mye?
10, - til 15,- kr er vanlig pris pr stk, som jeg har hørt. Kommer også an på om du selger de enkeltvis eller hele kullet under ett.
Pris varierer veldig og er avhengig av flere faktorer.

Eks. Er foreldre VF? F1? Er kullet innavl?

Hvis ynglene dine er innavl, da bør de ikke komme ut på markedet i det hele tatt da innavl reduserer artens kvalitet.
Vf foreldre
akvafil
Pris varierer veldig og er avhengig av flere faktorer. Eks. Er foreldre VF? F1? Er kullet innavl? Hvis ynglene dine er innavl, da bør de ikke komme ut på markedet i det hele tatt da innavl reduserer artens kvalitet.
det er snakk om F1 yngel får jo stole på infon jeg fikk da disse ble kjøpt,det er iallefall ikke innavel.
....synes malawi-yngel på 2 cm er i minste laget for salg.... vent til de blir minst 3-4 cm, da er kjøper som regel villig til å betale litt mer også
Anita
....synes malawi-yngel på 2 cm er i minste laget for salg.... vent til de blir minst 3-4 cm, da er kjøper som regel villig til å betale litt mer også:-)
Jo da de er kanskje litt små,men problemet er att det går tre hoer i 260l som tygger igjen. Har bare ett yngelkar på 60l kan kanskje bli litt trangt om plassen med opp til 50 60nye,men blir jeg ikke kvitt noen så vi se åssen det går.
Det er vel ingen grunn til å ta yngel fra vist du ikke kan selge det?
Det vill si ditt yngel er innavl vist dine fisker er f1 eller er dine vf?
Christoffer Sand
Det er vel ingen grunn til å ta yngel fra vist du ikke kan selge det? Det vill si ditt yngel er innavl vist dine fisker er f1 eller er dine vf?
Leksgruppa er vf,skjønte ikke helt konklusjonen din her.Liten skrivefeil her?Hilsen Magne.
De er bare sjeldne å dyre i vf.bare derfor jeg undrer meghva har du betalt for dem?Ble litt feil formelert mitt svar
Christoffer Sand
De er bare sjeldne å dyre i vf.bare derfor jeg undrer meg:)hva har du betalt for dem?Ble litt feil formelert mitt svar:)
Har betalt 1200 for fire stk,så håper de er vf.Magne.
skal ikke si om det er,men har aldri sett et vf par under 1300.de pleier å ligge mellom 1300-1800 for 1 par,men håber for din skyll det er vf
Christoffer Sand
skal ikke si om det er,men har aldri sett et vf par under 1300.de pleier å ligge mellom 1300-1800 for 1 par,men håber for din skyll det er vf:)
Mulig jeg er lurt,det var de første fiskene jeg kjøpte.Nå kaller jeg ikke fisk vf før jeg har fanga døm sjøl.Det er jo nesten umulig å vite hvor de kommer fra.Magne.
hvis du kjøper ved en seriøs forhandler.så skule det gjerne vere vf.kjøpte du privat eller butikk?
Christoffer Sand
hvis du kjøper ved en seriøs forhandler.så skule det gjerne vere vf.kjøpte du privat eller butikk?
Hei Christoffer.Fisken er kjøpt i butikk som jeg mener og tror er seriøs,men hvem vet.Har også kjøpt et par gjøkmaller som jeg har gitt 450kr for også vf.Samt et par Astatotilapia calliptera som jeg ga 570 for.Han som driver butikken henter fisk hos Nols i Sverige.Nols har jo ett godt utvalg av vf.Hilsen Magne.
Jeg skal ikke si om det er deg eller butikken som er blitt lurt,men noen er det.sist min sammerbeids partner hadde dem i sin butikk ble de solgt for 1460kr per par å han driver direkte import selv,de andre tingene hvar der jo normalpris på.kan selvfølgelig vere at de har hvert heldig å fått dem billig,men har vondt for å tro det
Tilfeldig bekjentskap
© Leif E. Johansen
Reklame for plussmedlemskap