Er det mulig å endre status på annonse som er satt til "solgt"?

Hei!

Jeg har hatt en annonse med lilla eplesnegler en god stund her inne. Satte den til status "solgt" for en stund siden, da jeg har venteliste og sneglene skal få vokse seg litt større først.

Jeg lurer på om det går an å endre denne statusen i fremtiden eller om annonsen er "solgt" for evig, og at jeg må legge inn en ny når det blir aktuelt? Hadde mange gode tilbakemeldinger i kommentarene mine, som hadde vært kjekt å ha dersom det blir overskudd av epliser her igjen

Mvh Lene.
Vet at spørsmålet har vært oppe før, men finner altså ikke tråden igjen siden søkefunksjonen på forumet ligger nede for øyeblikket. Svaret var den gangen at det jobbes med å få til en slik funksjon på annonsene slik at de kunne aktiveres igjen, men at det foreløpig ikke var mulig. Er en god stund siden den diskusjonen så man får håpe at endringen er like rundt hjørnet

Enn så lenge må nok annonsen legges inn på nytt. En måte å omgå problemet på er å bare skrive Solgt i overskriften på annonsen uten å registrere den som solgt, men det er jo for sent å endre i ditt tilfelle.
Uffda...
...men takk for svar i alle fall Tante Astrid

Søkte endel før jeg postet spørsmålet, men fant ikke noen tråd om det.

Vet du om annonsene på "solgt" blir slettet etter en viss tid? Det står jo ikke på å lage en ny annonse, men kom som sagt til å tenke på kommentarene... Kunne jo spart på den kanskje..?Uansett, det er ikke aktuelt enda likevel da disse småttisene hele tiden finner seg nye hjem straks de er store nok til å flytte hjemmefra)
Lene
Vet du om annonsene på "solgt" blir slettet etter en viss tid?

Nei, det vet jeg ikke dessverre.
Tante Astrid
[QUOTE=Lene] Vet du om annonsene på "solgt" blir slettet etter en viss tid?

Nei, det vet jeg ikke dessverre.

det ble mine
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap