Hvor mange otto til 54l?

Hei, tenker på å skaffe meg noen otto til 54l. De skal gå sammen med Cory og en Kampfisk. Hvor mange Ottoer skal til for å holde akvariet algefritt? Har noen snegler som også spiser litt, men det vokser bra med alger.

Mvh: PK
Otocinclus vittatus e det dene
Otocinclus vittatus e det den e typen for de andre vile eg sie sat i et 54l dese vile eg hat 5 stk to haner å 3 hue
Vet ikke hvilken Otto som er vanlig i handelen jeg, men har hørt at det nesten bare går å skaffe en av typene.(Husker ikke vilken)
Mvh: PK
Ok
trode det jekan å bistila alle tri
men eg vile got for den typen eg nevnte
Otto spiser minimalt med "harde" alger, av den typen som er grønne på glasset og sånt. De spiser brunalger og grønne "myke" overflate alger, fettlag og andre slike ting. Så ikke forvent gomling ala. ancistrus Jeg ville hatt 4, men de lever ikke lenge hvis det ikke er "rette" algene.
Hva med agurk da? De spiser vel dette? Kan la sollys komme direkte på karet, så kansje jeg får de "rette" Algene da?
Agurk er vel mer snacks enn hovedfor ifølge mine kilder, sollys hjelper nok på ja. De lever stort sett greit av det de finner selv, men hvis det er mange i forhold til karstørrelse så sier det seg selv det kan bli en utfordring.
Lyketil :)
luke til e du heldig klaredu å yngla
Hehe... tror nok jeg må vente litt med otto-yngel... er jo ingen expert på maller
Ja, det skal mye til. Men det kan jo hende
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap