Mark

Har nå ringt rundt til en rekke sportsbutikker på jakt etter meitemark på boks - uten hell.

Noen som vet om butikker i oslo-området som selger meitemark.

Trodde dette var ganske vanlig da jeg som liten drev med isfiske og kjøpte meitemark i sportsbutikkene. Men dette var nordpå så kanskje det ikke er så vanlig på østlandet
Endelig
jeg fant jeg fant

G-sport i Storgata.. ellers var de tomme alle andre steder jeg var innom.

Og endelig vil mine pilnebb spise.. puh.. Har ikke en gang snust på all annen mat jeg har tilbudt. Men her våknet vist jaktinstinktet... morro.-)
Flott at du deler infoen med oss andre

Så den G-sport butikken eksisterer enda altså? Herregud, den må ha eksistert i minst 25 år...? Kan huske at den lå der da jeg var...æh...yngre også.
(jeg er vokst opp i Oslo)
er vell ganske sessong bestemt når de har meitemark inne, nå om vinteren burde de iallefall ha maggot inne, burde gå å mate med det å vell.
Jepp.. den finnes ennå og har vært der de 10 årene jeg har holdt til her i alle fall.

Andre steder jeg var innom var de enten tomme eller hadde noe de kalte for GULP... en slags markimmitasjon lagd på fiskemel osv.
luckystrike
Jepp.. den finnes ennå og har vært der de 10 årene jeg har holdt til her i alle fall. Andre steder jeg var innom var de enten tomme eller hadde noe de kalte for GULP... en slags markimmitasjon lagd på fiskemel osv.

det er ikke noe å fore med:P
Maggot
er det mulig og fore med dette, noen med erfaringer
rune
Hei.
Har foret med magot som har blitt igjen etter isfiske turer tidligere, det har gått ned på høykant til mine store ciklider.
Men det er en ting du bør passe på.... at alle blir spist opp
Er ikke no moro med store spyfluer kryppende oppover veggen bak akvariet
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap