Pris osv på maller

Hvor kan jeg få tak i litt sjelde maller?. hva er pris på en slik malle?? Ønsker meg en zebra L046. tur itj at det er bare å gå i butikken å kjøpe
zebra ligger gjerne på ca 800 kr for en liten yngel, i butikker ligger den gjerne på to-tre tusenlapper avhengig av størrelsen.
rubrikk og auksjoner er vel der den er vanligst å finne, men jeg har sett de i butikk så du kan jo sjekke der og
Hehehehehehehehheheheheeh
va innom en dyrebutikk i sta og spurte etter den. da svarte den enne ansatte at Denne fisken var fredet og var umulig å få tak i. ok tenkte jeg. gikk en runde på andre butikker og kom tilbake etter ca 2 timer. da var det noen andre som sto dær. de fikk det samme spørsmåle og svarte. Ja det kan jeg fikse. 3500. skal jeg bestile opp til deg slik at du har de i neste uke??.. da mått jeg bare gå siden jeg nesten lo meg i jæl :p..
den er fredet faktisk. i det minste ikke lov til å eksportere.
oppdrettsfisk derimot, er ikke så vanskelig å få tak i, bare dyrt :p er jo flere i norge som driver oppdrett på den.
de har den på strømmenzoo
Er den fredet bare mot Bob Willy da eller? :P
Uannsett så vill jeg aldrig kjøpt L046 i butikk, da blir man ranet hehe. Her i Larvik så har dem små L46 som selges til 1800,- stk mot 800 privat. Og siden den er forholdsvis lett å få tak i privat så ville jeg forsøkt det. Men da snakker vi om individer som er rundt 3cm store og som bruker noen år på å bli kjønnsmodne.
Hei
Jeg sitter med innkjøpsprisene framfor meg ;O

hehe
guppyoppdretter
Jeg sitter med innkjøpsprisene framfor meg ;O hehe

Om det er innkjøpsprisen på L046 så regner jeg med at den er høy hehe
Hei
ja, kan si det sånn.
Innkjøpsprisen var høg ;P
Kan si at den er over 1000kr. men vil ikke gå ut med mer eksakt pris
Prisene på denne mallen er jo dyrere utenfor Norge, så er i grunn ikke så rart. Selv om 800,- for en malle på 3cm ikke akkurat er billig det heller
Innkjøpspris...
Hei...
Innkjøpsprisen på disse varierer også lik alle andre priser,men nå er den på 1499,- så skal butikken tjene sitt osv....

Mvh Frank
Hei
Frank Strandli
Hei... Innkjøpsprisen på disse varierer også lik alle andre priser,men nå er den på 1499,- så skal butikken tjene sitt osv.... Mvh Frank

Kva importør sine priser ser du på da?
Imazo?
Innkjøpspriser er vel fortrolig mellom importør og butikk, og har vel ingen ting på et forum å gjøre.
Mye flott fisk går til Tyskland eller Japan Her finner du en del.

worldwidediscus.dk tar fisk fra Glaser, her finner du listen deres. Skulle være litt for enhver smak.
Det ble solgt en nesten voksen L 046 hunn for 800 kr på Storauksjonen til Sarpsborg akvarieklubb. Fantastisk flott fisk!
Tenyrafar
Er den fredet bare mot Bob Willy da eller? :P

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Har noen i Trondheim område denne?? eller kan fisk fly?? Ønsker meg den virkelig.

det største ønske er å ha et Malle avkvarie på ca 300l. men det står på nesten alle mallene at de ikke er stim fisk eller går å grupper. vil det si at de ikke likker å være med flere maller??
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap