Fisken er borte?

hei hei
jeg har en sølvhai som plutselig er helt vekk..jeg har leta ganske mange ganger men er sporløst forsvunnet..hva kan ha skjedd?har den blitt spist?
hvordan ender dette mysteriet..neida..men jeg syns det er litt rart at fisken bare blir boret sånn helt plutselig..
noen som har noe å si på dette tro?
hilsen stine
Har du sjekke rundt eller under akvariet?

Kan hende den har hoppa ut av karet.
Sølvhai er fabelaktige hoppere. De kan hoppe langt!
oj..kan den ha hoppa ut når jeg forx har bytta vann? isåfall har nok katta spist den opp om den har hoppa ut ja..jeg skal ta en titt bak og litt sånn..men da er den nok i kattas magesekk er jeg redd for..
Tror jeg vet!
hei, sølvhaien din har nok ikke gjemt seg. haien er kjent for å være en aktiv fisk, og suser alltid rundt i karet og kan virke stressende for mange andre fisk. først og fremst, hvilke fisker har du i karet? søk litt på akvaforum og finn ut hvilke behov de forskjellige har. Jeg tenker den er blitt spist opp etter og ha vert syk, for da blir den spist opp av hvem som helst. Derfor er du nødt til å ta en vannprøve i tilfelle det kan være en dårlig bakterie eller en mnglende, i karet- (Gå til nærmeste fiskehandler). Hvis ikke kan den vært medfødt en nærvebane sykdom, men da vil man først se at den mister kontrollen. Så hvis du ser noen anntydning til merkelig oppførsel, så ta vannpøve med en gang! Dette skjer en gang iblant, og det er ikke alltid like lett å si hva det er... så ta alltid en vannprøve. håper det var til hjelp
Mira Helene Kristoffersen
hei, sølvhaien din har nok ikke gjemt seg. haien er kjent for å være en aktiv fisk, og suser alltid rundt i karet og kan virke stressende for mange andre fisk. først og fremst, hvilke fisker har du i karet? søk litt på akvaforum og finn ut hvilke behov de forskjellige har. Jeg tenker den er blitt spist opp etter og ha vert syk, for da blir den spist opp av hvem som helst. Derfor er du nødt til å ta en vannprøve i tilfelle det kan være en dårlig bakterie eller en mnglende, i karet- (Gå til nærmeste fiskehandler). Hvis ikke kan den vært medfødt en nærvebane sykdom, men da vil man først se at den mister kontrollen. Så hvis du ser noen anntydning til merkelig oppførsel, så ta vannpøve med en gang! Dette skjer en gang iblant, og det er ikke alltid like lett å si hva det er... så ta alltid en vannprøve. håper det var til hjelp:)


I dette tilfellet så er det nok større sjangs at fisken har hoppa ut av karet, om trådstarter ikke har hatt mere fiskedød da. Nå vet ikke jeg hvor stor den sølvhaien var, men det tar litt tid før en fisk med litt størrelse blir spist opp/forsvinner.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap