Papegøyeciklide som har lagt egg

Hei!

Kunne trengt litt råd om hva jeg skal gjøre nå. Papegøyeciklidene mine har lagt egg, oppdaget det i dag. Har ingen erfaring med at fiskene mine har lagt egg før, så jeg skulle visst hva jeg skal gjøre fremover nå.
Har lest en plass om at det er svært liten sjangse for at det vil bli noe yngel når de legger egg, stemmer det?
De passer veldig på eggene og jager bort de andre ciklidene jeg har.

Hilsen
Wenche79
Vis yngelen kleker
så må resten av fisken ut å du må mate veldigt got med artemia du kan risikera å musta alle fiskene dine vist ikke
Mener du at jeg skal flytte yngelen over til en annen plass eller de andre fiskene? Det letteste må jo være å flytte yngelen siden jeg ikke har et stort nok akvarium til, til de andre fiskene.
Det er noen hvite egg, de er vel ubefruktet og det er mange blanke egg.
Tar det mange dager før det kan bli yngel da. ?
De kvide er det sopp på
de er døde de vite egen jeg vile flutet alle de andre fisken dine siden de blir spist vist ikke
det vil vel ta 2 dager
Wenche79
Hei! Kunne trengt litt råd om hva jeg skal gjøre nå. Papegøyeciklidene mine har lagt egg, oppdaget det i dag. Har ingen erfaring med at fiskene mine har lagt egg før, så jeg skulle visst hva jeg skal gjøre fremover nå. Har lest en plass om at det er svært liten sjangse for at det vil bli noe yngel når de legger egg, stemmer det? De passer veldig på eggene og jager bort de andre ciklidene jeg har. Hilsen Wenche79

Papegøye ciklider er sterile og du vil desverre ikke få yngel. Eggene blir desverre ikke befruktet
Christoffer Helland
kosen får då folk yngel på de??

Har du noen gang sett yngel av papegøye ciklider? Tror ikke det. Les litt i AF basen om fisken så skjønner du litt mer..... om du kan lese
det der var unudvendigt å sei
sefølgeligt kan eg lesa alle fra 2 klase å oppøve kan lesa !!
Er det snakkom
er det vanlig eller er det den andre typen er den gul eller blålig??
`det står ikke
det står ikke noe av det i fiske basen
hmm hvis de er sterile og det ikke blir noe yngel trenger jeg ikke å tenke på å flytte de andre fiskene.. synd da, hadde vært morro med yngel..
Hadde jo ver det
det hade det me det sto ingen ting om det i fiske basen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap