Liten skavanke, men ellers prikkfri! :)

Jeg er så glad for at vi har AkvaForum! Når det er sagt har AF, som alle andre nettsteder, enkelte ting som kunne vært bedre.
Noe som kan være litt plagsomt er når du har fått en mail om f.eks. svar på tråd og når du trykker på linken kommer siden opp, MEN for at du skal kunne svare igjen må man jo logge seg inn, og hvis du gjør det er du tilbake til startsida... Forstår dere problemet? Det blir da til at man først må logge inn for så å finne tråden du selv har startet eller deltatt i slik at man kan svare.
Selvfølgelig en filleting i et ellers så perfekt forum!
Takk til alle som bidrar, både med kunnskap og orden!
Automatisk pålogging
Hvis du velger å lagre passordet ditt slik at du blir automatisk innlogget når du åpner akvaforum så slipper du det styret der.
Jeg har prøvd det, men ofte blir jeg logget ut automatisk når jeg lukker nettleservinduet! Kan jo hende det har noe med nettleseren og gjøre! Bruker IE 8... Nå var jeg faktisk logget inn da jeg trykket på linken fra mailen!
Det skjer med Firefox også. Jeg logger meg aldri ut herfra, men hvis jeg slår av pc'en (og da altså lukker alt), og deretter "kommer inn på" AF igjen via en email om svar i en tråd, så må jeg logge meg på igjen fra start (ikke fra tråden) akkurat som Goofy sier.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap