Sebrafisk som har lagt egg

har sebrafisk som har lagt egg, hva gjør jeg nå ? hvor lenge går det før det skjer noe med eggene,er helt nybegynner så jeg vet nesten ingenting
Du kan lese litt om oppdrett her i fiskebasen. Om du trykker på Klikk for å se så får du opp informasjon fra de forskjellige som har registrert oppdrett på arten også.
Det tar 3-4 dager før det kleker
går dise aleine ??
vist ikke har du et sort problem jeg vaska alger en gan mens dem hde egg da kom hanne fram å bet meg å røska så det hold (dise er agresine )
for gåt med artemia
Christoffer Helland
går dise aleine ?? vist ikke har du et sort problem jeg vaska alger en gan mens dem hde egg da kom hanne fram å bet meg å røska så det hold (dise er agresine ) for gåt med artemia

Sebrafisk Christoffer, ikke sebraciklide
Åja
så ikke det er så vant med nor folk skriver zebra fisk så mener dem zebra ciklide :P okei takk tamte astri så ikke den komme er ikke dise vanskelige å fåtil ??
Kanskje malla100 mener sebraciklide også for alt det jeg vet, og at det er du som har rett Christoffer

Dette er en av grunnene til at det er viktig å bruke riktig benevnelse når det er andre arter som kan ha samme eller lignende navn. Aller best er det å skrive det latinske navnet. Da blir det ingen misforståelser.
Helt enig
jeg har da et foslag som reinbue ciklide jeg skule ibutiken å skøpe renbue ciklider å hun i butiken viste meg det men et var ikke multispinosa det. det var reinbue ciklider
så multispinosa er ikke reinbue ciklide
Jo, den kalles regnbueciklide den også og siden det finnes en annen art som kalles det samme så blir det misforståelser. Her har du begge to, men nå beveger vi oss altfor langt unna trådens tema
Ja det er snat
tilbake til tråen tror noke det er du som har ret tante astri for jeg skupet malla fra malla 100 å då fik jeg med en sonen med feiltakelse
Sebrafisk
takk for svar. jeg mente sebrafisk.(danio rerio) se fiskebasen som jeg skrev ,det ligger en masse blanke egg og dem går alene,2-3 dager ja vel da er det bare å vente da ..takk for tips
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap