Er det noen som har erfaring med mygglarver og artemia i gele?

Har trålet nettbutikkene etter egnet for til coryene, da det er dårlig utvalg her i butikkene. Jeg klarer ikke finne alt som folk anbefaler, bare noe. Men de reklamerer veldig for disse mygglarvene, og artemia i gele...Har noen prøvd dette? kan d anbefales?
Er det disse du tenker på?

Jeg har forsøkt disse - for jeg har ingen tilgang til fiskemat her jeg bor.
Fiskene spiste med god apetitt. Joda, det er poppulært her.
Men noe "grisete" synes jeg - mon tro om der er vel mye gele og lite mat egentlig. Hos meg har dette blitt kun brukt til litt "ekstra kos" på grunn av griseriet jeg føler dette er.
Men forer man med "griskhet" går det helt utmerket.

mvh
Hmm
ja,d er de jeg tenkte på- var litt betenkt, for jeg begynte sammenligne d litt med katte og hundefor, når du sier mye gele og lite mat... Det som står av omtale er jo at det griser mindre til enn frosne mygglarver for eksempel, men visst ikke d stemmer, så holder jeg meg heller til de, jeg har litt problemer med grumsete vann og nedgroing og tenkte dette kunne være lurt ... skulle kjøpe meg blåfilter på nett og slå to fluer i et smekk, men da tror jeg d heller blir blåfilter og annet for til coryene mine, men jeg synes de forklarer forene for lite, d blir som en labyrint, skal, skal ikke...mye prøving og feiling som også blir dyrt, men hovedsaken er jo at jeg vil de skal få riktig næring da
Tilfeldig bekjentskap
© Knuters
Reklame for plussmedlemskap