Butikk i sverige nær svinesund??

Er det noen akvariebutikker nær svinesund??
I såfall hva heter denne??
Og noen som vet om de har åpent lørdager??
Det ligger en dyrebutikk i Strømstad, men jeg husker ikke navnet i farta. De holder åpent på lørdager.
Stemmer - ligger en i Strømstad, ikke så langt fra Systembolaget Men må innrømme at den ikke var mye å skryte av for en akvarist..... Drar ikke innom der igjen. Men mener å huske at de hadde masse andre "kryp".
Den dyrebutikken i strømstad er mer kjent for skilpaddene sine enn fiskene tror jeg. Syntes ikke det så så rent og pent ut selv, så vil nok ikke kjøpe fisk der.
Men det ligger jo en fin TAM butikk like ved Østfoldhallen. Der har jeg vært et par ganger og de har stort utvalg og personale som vet hva de snakker om. Har vært veldig fornøyd.
De er kansje ikke rå på vedlikhold, men det hender de har et og annet fristende av malawi ciklider ihf.
Arilds zoo på sellebakk
Arild zoo på Sellebakk, østsiden av Fredrikstad.
Dit kan jeg anbefale å ta turen om man vil ha bra fisk og akvarieutstyr til en rimelig penge.
De har stort utvalg og de som jobber der har peil og kan svare på det aller meste.

De har åpent til kl. 14 lørdager, men da jeg var innom for noen uker siden var kl allerede halv tre og de tok seg fortsatt tid til å gi meg den servicen og tiden jeg trengte for å finne noe snadder til akvariet mitt =)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap