Tenkte bare å skrive ett lite hei til dere jeg.
Vi er mor og datter, som etter noen år med pause fra akvarieverdenen, har bestemt oss for å starte sånn smått opp igjen.
Nå er ikke jeg noen ekspert altså, har bare hatt akvarie på Hobby basis.
Jeg heter da Katrine og er 35 år, har ei datter på 6 år som også syntes akvarie er spennende og holde på med (litt påvirket av meg kanskje) hihi...nå er det jeg som har hovedansvaret for det lille karet vårt da, men Vera Emilie er med på det meste...man skal tidlig krøkes
Hun har ett eget lite kar (40 liter) med en rød kampfisk i, som heter Sivert. Han prater hun med litt hver dag hihi..så søtt.
For noen år siden lånte jeg meg ett 250 liters kar som jeg var såååå glad i...hadde det i nesten 2 år, da fant gubben ut at det tok for stor plass hmmm...og jeg som endelig hadde fått det slik jeg ville oppi der da gitt, alt fungerte perfekt...men karet ble da levert tilbake
Nå har jeg tatt en sjefsavgjørelse, og fiksa meg ett 80 liters kar (til og begynne med) og fått med meg dattera mi også, så nå er vi 1 1/2 mot 1 hihi
Vi har 6 guppy, 2 sugemaller (husker jo ikke hva de heter i farta) 2 albino corydoras og 5 Serpae tetra .... til uka blir vi stolte eiere av noen lilla, blå og rosa Eplesnegler :0)
Gleder meg til å lese mer her inne og se på alle de flotte karene....er vel ikke lenge til vi oppgraderer til ett større kar tenker jeg, regner med at vi får ett 140-160 liter i løpet av sommeren, (må jo begynne pent, så ikke gubben merker noe)
Ellers så består familien vår av en sønn på 16 og to katter, Brutus som er av rasen Hellig Birma, han er 3 år...også har vi en svart Maine Coon gutt, som heter Atlas, han er snart 2 år....:0)
Ja det var vel alt for denne gang, dere kommer nok til å høre mer fra meg her inne tenker jeg, dukker vel opp med noen rare spørsmål av og til
Ha en riktig fin kveld videre alle sammen.
Hilsen Vera Emilie og Katrine....