Fisker hjemme alene?

Hei.
Jeg har 3 neon tetra og en malle.. Hvor lenge kan de være "hjemme alene"?
Jeg skal på ferie i sommer, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre når det gjelder fiskene mine. De må jo ha mat...
Jeg skal også på ferie i sommer. Har hørt at det går ann å kjøpe en automatisk forer. Vet ikke hva slike koster eller hvordan de ser ut men jeg må nesten skaffe meg en slik før jeg reiser. Går også ann å kjøpe "timer" hvis du har akvarie med planter, så trenger de lys som slår seg av og på fra dag til natt. =)
hvor lenge skal du være borte da?
God idè :)
God idè med sånn automatisk forer! Noen som vet hvor man kan få tak i det?
Jeg veit ikke hvor lenge jeg skal være borte.. Det er problemet.. Men blir vel max 2 uker tenker jeg..
I de fleste dyrebutikker har de sikkert sånne. Jeg fikk vite i en dyrebutikk før jeg skaffet meg akvariet at noen kan holde mat for fiskene i 3 uker. Men regner med det kommer ann på hvor mange fisker det er eller om de spiser mye eller lite.
Lillys
God idè med sånn automatisk forer! Noen som vet hvor man kan få tak i det?


[URL=http://www.webzoo.net/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=&sok=ja&produktid=93&HKatID=]Eheim fôringsautomat[/URL]
De har for på dyrebutikkene også som løser seg sakt opp. Hør med dem om du kan være borte i 2 uker. Foringsautomater koster en del i forhold ;o)
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap