Reker

Går det å ha reker i ferskvann sammen med fisk?
Ja det kan man, men mange fisker spiser dessverre reker. Hva slags fisker skal du ha dem med? Kirsebærreker er flotte reker for nybegynnere. De trenger ikke stort med tilsyn, og formerer seg lett. Du finner mange som selger disse på forumet.
Hva fisk jeg har
Tre sorgmanteller, seks forskjellige trekantete fisker, to gullfisker, en kampfisk, en algespiser fisk og guppy yngel som ikke er oppi ennå.
Tror ikke rekene dine vil vare lenge med disse fiskene dessverre. Men du kan jo prøve, men da må du ha masse javamose som de kan gjemme seg i, og generelt masse gjemmeplasser.
Hei
et lite tips du: Guppy + Kampfisk = død
Svar til eragon
Neida det er ikkje sant det da har hatt før gjekk heilt fint det
Kampfisken kommer til å ta livet av guppyene til slutt. Kampfisker liker ikke fisk med fine farger og slør som den selv. Det er en grunn til at man ikke kan ha to kampfisk hanner sammen. Det samme gjelder fisk som guppy.
kampfisk kan i noen tilfeller gå noen dager sammen med guppeyer, men de klikker ALLTID til slutt, og da er det helt feil å anbefale det.
Har aldri skjedd hos meg i hvertefall kan noen vise meg ett bilde av den reken jeg kunne ha
Søk på kirsebærreke så kommer det opp.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap