Alle som har fått mail av meg med noe reklame greier. ikke åpne dem.

Fikk for noen dager siden en mail med noe reklame, åpnet den og vips var det sent den samme mailen til alle på min adresse liste + de jeg har sendt mail til de siste årene. Nå har hotmail stengt kontoen min for at jeg er en virus spreder.
Reklame
jeg kan jo si til de som ikke helt er på høyde i data IKKE åpne reklame eller linker dere får på mail MSN og andre forum uten å spørre avsender hva det er. Får nesten daglig linker sendt på MSN av folk som er i vennelister til mine venner, ja jeg var dum nok til å bli med på 4 vennelister, disse er nå sperra fra MSN hos meg.

Per
PS: Svært sjeldent at antivirus tar slike programmer da du selv har bedt om det og godkjent døm

Per
Kjedelig greie i hvertfall. Virker ikke som de vil åpne mail adressen min heller. kranglet med de i to dager. Mange kontakter det er kjedelig å miste. Virker som jeg får fikse meg en ny e -mail. Noen forslag?
Det der skjedde med søsteren min også, og hun har ikke klart å få mailen åpnet igjen. Den kan brukes til msn da, men mailene må sendes til en ny adresse.
var til Skywalker IKKE dere andre

Per
Tilfeldig bekjentskap
© Sølvi Gullaksen
Reklame for plussmedlemskap