Er det bare jeg som har hat opdret på den fisken ?( nimbochromis fuscotaeniatus )

noen andre som har elle bare jeg ?
Det ser ikke ut til å være mange som har den arten overhodet. Mulig det er fordi det er en rovfisk.
Men av de akvaristene her som har giddet å registrere at de har den, så er det iallefall kun 2 personer. Pluss deg da, du har ikke registrert at du har den - fy skamme seg

Dette er den korte listen over personer som holder arten her på AF.
Okei
tak skal du ha hehe var bare lit nusjerig
Forøvrig, om du lurer på eller mener du har førstegangsoppdrett på en fisk så bør du melde det til NAF (Norsk akvarieforbund, www.akvarieklubb.org). Er du først ute så får du navnet ditt i historiebøkene.
ciklidesyka
de var bare 7 og 8 cm :)

Og du er helt, helt sikker på at fiskene er riktig identifisert/artsbestemt...?

Bare ble litt skeptisk til at det kan være den arten du snakker om, når fullvoksen størrelse på arten er 24 cm ca iflg Fiskebasen, og de er kjønnsmodne og legger egg allerede ved 7-8 cm....?

Men, den arten vet jeg ingenting om, så det er mulig det er vanlig blant ciklidene fra det området
skeptisk med tanke på størrelse på fisk, antall liter, og hva de går sammen med..
Skeptisk?
vel det er sant ja dem var så små har fisk som blir 16 cm og nå er dem 5cm og 6 cm og er stapfult me yngel
Tenker først og fremst på velferden til de som bor oppi der. en haug digre fisk med rimelig aggressiv adferd. når det atpåtil er yngel som blir forsvart oppi der må det være utrolig stressende for både foreldre og andre fisk
Det ver d
det ver bare de ingen andre helt aleine
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap