Ferie i bergen hvor er akvabutikkene?

Jeg liggier på incity hotell mitt i bergen så lurer jeg på hvor er dyrebutikkene her?
Plussmedlem
Da er det vel ikke langt unna Torgallmenningen/Galleriet...
Sentrum Zoo.
Galleriet. Bystasjonen/Bergen storsenter, (litt utenfor byn)---> Oasen, Lagunen, Fana torget, Midtun zoo på midtun, Midtun zoo avdeling Åsane, Nesttun, Amfi os, Arna (senteret i arna) Sartor senter på sotra. Åsane senter begge sider av vegen. (Dobbelt senter) vestkanten, tja det var det jeg kom på i farten Kos deg i bergen da
Jepp
Bente-Bent
Galleriet. Bystasjonen/Bergen storsenter, (litt utenfor byn)---> Oasen, Lagunen, Fana torget, Midtun zoo på midtun, Midtun zoo avdeling Åsane, Nesttun, Amfi os, Arna (senteret i arna) Sartor senter på sotra. Åsane senter begge sider av vegen. (Dobbelt senter) vestkanten, tja det var det jeg kom på i farten ;) Kos deg i bergen da :)

Skal på Coldplaykonsert og Akvariet i morgen så kose meg skal jeg absolutt gjøre
Du må ta deg GOD tid på akvariet for der dukker det stadig opp noe spenende.. du kan gå igjennom flere ganger og se på de samme tingene men alikavell ser du noe nytt hver gang Kunne bodd der jeg. hehe jobbet der en gang for lenge siden.. ble mye gloing på den jobben,.. hehe
Steike meg det e så utrolig lenge siden jeg har vært på akvariet no, har så utrolig lyst å gå der igjen, men blir liksom aldri til, gidder ikkje å gå aleine og det er ikkje så mange som har så lyst å være med meg der. og hvis de hadde vært med så hadde det garantert blitt rett igjennom og ut igjen... Utålmodige venner :P
kjenner til det problemet.... gå alene det gjør jeg.. Da får du med deg alt Eller ta deg vaskejobb der.. hehe da er det ikke folk der da du vasker å fiskene er mye roligere og, så da får du se mye rart da.. hehe
Kanskje vi skulle dannet en akvarie vandre klubb ;P
Hadde kanskje ikkje vært så dumt det, e virkelig flere år siden eg har vært på akvariet no... maaaange år...
Ka e det de har der no då?
krokodiller, slanger, masse, forskjellige fisker, bleksprut, aper og mye rart. Veldig gøy der
Tilfeldig bekjentskap
© Regin Kvittem
Reklame for plussmedlemskap