Noen erfaring med jbl aqua in-out?

Inaktiv bruker
Har bestilt en kobling til å putte på vannkrana, som skal gjøre det enklere å bytte vann, men har aldri hatt sånn før og har aldri sett noen bruke det.

Noen som har erfaring med den jeg har bestilt (JBL Aqua In-Out 8m)?

Har bestilt den fra nettbutikken til Aquamanias, se lenke til produkt her:


På forhånd takk for responsen
jeg synes den er helt topp.. Gjør det mye enklere å bytte vann.. det eneste negative er at man må ha på vannet når man tapper ut.. Bortsett fra det, en helt genial løsning..

Håper du blir fornøyd..
Her er en tråd (en av mange) der JBL Aqua In & Out diskuteres

Har dere kommunal vannmåler i huset hjemme, eller har dere ikke?
Inaktiv bruker
Vannmåler
mona o
[URLBLOCK1] (en av mange) der JBL Aqua In & Out diskuteres :) Har dere kommunal vannmåler i huset hjemme, eller har dere ikke?


Nei, vi har ikke vannmåler, så det er ikke noe problem med vannforbruket som følger med.

Bestilte for 5 dager siden, og i ordrebekreftelsen står det at de kommer til å ta kontakt for å avtale frakt osv. Har ennå ikke hørt noe, så jeg går ut fra at de enten arbeider veeeeldig sakte, eller kanskje ikke er helt seriøse?
Noen som vet om det går an å få tak i denne eller noe lignende i enten akvariebutikk el. annet, bare sånn i tilfelle bestillingen strander helt
Man kan jo bruke en vanlig vannslange, og en kobling. Kobling får man kjøpt på Coop Obs! og sikkert mange andre steder. Kostet 25kr på Obs!. Vannslange fikk jeg gratis fra familien, så vet ikke pris på det.

...det var nettopp dette dyrebutikken bruker til å fylle akvariene.

Bare vær nøyaktig med å bestille riktig kobling. Fins flere forskjellige, og bare en vil være passende til din slang/kran.
Hei!

Ville bare si at vi har bestilt flere ganger fra aquamanias og har alltid fått ny email samme dag el dagen etter ordrebekreftelsen med info ang frakt osv. De har alltid vært seriøse, vi har aldri hatt noe tull og rot derfra.
Hvis du ikke har hørt noe så bør du ringe dem, kan være de ikke har inne det du har bestilt. Bortkastet da og gå og vente hvis det er lenge til de får varen inn.
Inaktiv bruker
Jbl kom omsider og ble prøvd 1. gang i dag
Det tok ca. en uke før jeg hadde hentelapp i postkassen. I dag ble det prøvd ut for første gang, med stort hell. Siden jeg ikke hadde gjort det før var jeg avhengig av litt hjelp - var redd for å gjøre noe galt og ende opp med vann overalt

Uansett kan jeg anbefale denne, vannbyttet gikk som en lek og tok 20 min. inkludert montering (for en "grønning"), tapping og fylling av ca. 30 liter.

Tilfeldig bekjentskap
© Lisbeth
Reklame for plussmedlemskap