Dyrevern

http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1331
vi trenger flere mange flere
spre gjerne denne linken på andre forum
Mvh Per
Da har jeg skrevet under. Vi har jo viltnemda og mattilsynet, men viltnemda er jo for ville dyr, og mattilsynet dekker et alt for stort område til å klare oppgaven tilfredsstillende.
Hvorfor ikke ha en egen "husdyrnemd" eller noe?
takk Maretard
er jo det vi vil med dette

Mvh Per
Jeg og facebook vennene mine har alle skrevet under
Flott initiativ.
Har hørt så mange skrekkhistorier om ignoranse og kunnskapsløshet i Mattilsynet. Mattilsynet er norsk dyrevelferds værste fiende, og er på mange måter billedligjøringen av et supperåd....

Ahhhh, det var godt å få det ut
jeg kan ikke bli mere enig

Mvh Per
Gyrd
Flott initiativ. Har hørt så mange skrekkhistorier om ignoranse og kunnskapsløshet i Mattilsynet. Mattilsynet er norsk dyrevelferds værste fiende, og er på mange måter billedligjøringen av et supperåd.... Ahhhh, det var godt å få det ut :-)

Signert.
Bra initiativ blodviking - da er det signert!
Da er den både signert og videresendt.

Dette er viktig, håper det fører frem til noe.
Jeg tviler på at norske myndigheter hoster opp penger til noe slikt eller gir et slikt organ noen politimyndighet.

Men jeg har uansett signert, for man lever jo i håpet om at en dag....

Det er en skam at slikt ikke har høyere prioritet i et såkalt moderne samfunn.
Enige med dere, men jo flere som ikke sier noe jo mindre blir det hørt, eller var det omvent ??
Takker dere alle som prøver i det minste

Mvh Per
Da har jeg også signert. Selv om jeg tviler på at det kommer til å komme noe dyrepoliti her til lands, men det er jo lov å håpe, og å delta i en slik underskriftskampanje kan vel ikkje skade.
Vi forventer ikke å få noe dyrepoliti, men noe som er bedre enn dagens ordning og til det trengs det att folk stiller opp og viser at dette med matspysynent ikke funker. Døm er bare ute etter kebab sjapper

Mvh Per
PS det med Matspysynet er mine ord
blondviking
Vi forventer ikke å få noe dyrepoliti, men noe som er bedre enn dagens ordning og til det trengs det att folk stiller opp og viser at dette med matspysynent ikke funker. Døm er bare ute etter kebab sjapper Mvh Per PS det med Matspysynet er mine ord

Det har du ganske så rett i, mattilsynet virker som bare er ute etter kebabsjapper og kinerestauranter :P
Plussmedlem
Merkelig vinkling på denne tråden etterhvert...

Mattilsynets viktigste oppgave er å sikre deg og meg trygg mat og trygt drikkevann.
Og deretter kommer alt det andre som våre politikere har pålagt tilsynet.
Har de fått for mye å gjøre med de ressursene de har? Ja, det har de nok.
Men å kalle de som jobber der for dyrenes verste fiende blir litt drøyt.
Tilfeldig bekjentskap
© Høyer'n
Reklame for plussmedlemskap