Mordersnegle

kjøpte meg en mordersnegle her for noken dager siden.
å heilt siden eg kjøpte han(hun?), har han hengt heilt oppe i vannoverflata i et hjørne på glasset. korfår? er dette et tegn på at noke er gale?
Plussmedlem
Jeg er ingen ekspert på snegler, men jeg antar det er asiatisk jegersnegle du mener? Det er ikke uvanlig at sneglene sturer en tid etter flytting, så foreløpig tror jeg ikke det noe å bekymre seg for.
ho sa bare det var en mordersnegle. den har rødt skall med svarte prikker.
håper det ordner seg litt bekymra for siden han bare henger der, tenker på mat osv :P
Dette er en mordersnegle

Det er de seige,brune sneglene som man finner i hagen, eller som kommer frem etter at det har regnet.
kass snegle er dette da?
der er også plassen han holder seg på.
eg som skreiv fra en anna sin konto.
så er mitt inlegg over.
Ser ut som en tiger snegle.. De spiser alger så om det er en tiger myrder den bare alger vertfall. Hva skulle den egentlig myrde?
Rop på Heidi Ingdal snilexpert nr. 1 her
er iallefall ikke en asiatisk jegersnegle

blondviking
Rop på Heidi Ingdal snilexpert nr. 1 her

link til heidi ingdal sin personlige tråd du kan legge ut bilde å spørre der, hu vet det garantert
stemmer sikkert det ja.
Flotte farger da.
jeg har noen tiger noen sebra noen humle horn sneiler vanlige epler gule og lilla og brune kjempe epler og x anntall pest sneil og alle dreper alger.. siger over glasset og sier nam nam samtidig så du ser munnen jobber seg vei over algene..

Artige dyr Samler på det og diskus jeg

Glemte sandsneglene mine
Dette er en nydelig tigersnegle og ingen mordersnegle. Denne er så fredelig som det går an å bli. Den er verdensmester i å spise alger og den går og tusler på glasset, plantene og røtter osv. Helt harmløs...men sååå fin.
Vindm
ho sa bare det var en mordersnegle. den har rødt skall med svarte prikker. håper det ordner seg :) litt bekymra for siden han bare henger der, tenker på mat osv :P

Ingen mordersnegler har rødt skall og svarte prikker som jeg kjenner til. Du får ikke til å legge ut bilde av den? Henger den der?, eller sitter den fast på glasset? Det er ikke noe uvanlig at sneglene henger i vannflata eller sitter på glasset over flere dager. Helt normalt. Mulig du har fått en tigersnegle du også?
takker for svar

ligger et bilde av den her å der ser du at den ligger i overflaten, å der har den vært ca 1 uke nå
hvor kjøpte du denne sneglen?
kjøpte den på laksevåg zoo.
hmm. de pleier jo og være flinke da. for jeg kjøpte mine der og, da selv om jeg viste hva det var, dreiv hun jeg snakket med og forklarte en hel masse, og der stemte det hun fortalte meg.. mulig du har truffetvpå en annen dame....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap