Alternativ til l066?

Inaktiv bruker
Hadde egentlig tenkt med Hypancistrus sp. L066, men det ser ut til å bli umulig å skaffe en. Har prøvd med rubrikk annonse (ø.kj.), kontakte lokale akvariebutikker, forhørt meg i den lokale akvarieklubben osv.
Så da står jeg igjen og får ikke tak i den jeg aller helst ville hatt.

Er det noen som kan gi meg noen tips til alternativer? Helst noen som viser litt igjen i karet? Kan nevne at det er til et 100 l kar, med grovkornet sandbunn. Så jeg kan ikke ha en type malle som blir for stor, og det var litt av grunnen til at jeg hadde sett meg ut L066 - den blir bare 12 cm, og er i tillegg veldig pen

Blir supertakknemlig for forslag
Jeg tenkte umiddelbart på sebrapleco eller L144.

Jon
Inaktiv bruker
Tilgang
Jon Bruce
Jeg tenkte umiddelbart på sebrapleco eller L144. Jon

Er mest gira på sebra pleco av disse to, men det sies at de er lite synlige i karet siden de er mest nattaktive?
Har fra før 3 åler som vi omtrent aldri ser, så det hadde vært fint med en som viste litt igjen
En av de mest synlige mallene må jo være de gule L144, jeg har 5 av dem i discuskaret mitt, og 2-3 av dem er synlige hele tiden.

Jon

L-066
Hei.

De hypancistrusene jeg har i mine kar er ikke mer eller mindre fremme i akvariet enn ancistruser og baryancistruser jeg har. L-066 er nok en malle som er noe sky og skeptisk av seg, så den er nok ikke noe mer synlig enn L-046 i karet selv med mange skjulesteder.

Skal mest sannsynlig til bergen på auksjonene de skal ha i høst og da selger jeg mine L-066 der.
Jeg har en fullvoksen og to ungfisk som er 3-4 cm

Mvh
Kai
Inaktiv bruker
KRB
Skal mest sannsynlig til bergen på auksjonene de skal ha i høst og da selger jeg mine L-066 der. Jeg har en fullvoksen og to ungfisk som er 3-4 cm Mvh Kai

Dessverre blir Bergen litt for langt for meg å kjøre for å få tak i L066. Men tusen takk for "heads up" om det

Sier ellers tusen takk for gode råd her i dag!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap