Auksjon i bergen akvarieklubb snart?

Lurer på om det skal være auksjon i Bergen akvarieklubb nå i høst? Har sett litt på nettsida, men ikke funnet noe.
Snakka med Sølvi på fredag. Synes å huske hun sa at de skulle ha det snart.

Gleder meg.
er ikke stor auksjonen det. de har alltid små auksjoner og sosialt etter møtene
saffen
er ikke stor auksjonen det. de har alltid små auksjoner og sosialt etter møtene :)

hehe. Står ikke noe om stor auksjon. spørsmålet var: Auksjon i bergen akvarieklubb snart?

Men er enig. Hadde vært gøy med en stor auksjon. Kan kanskje være kjekt med en liten en, slik at man lærer seg hvordan dette går til. hehe
Blir nok en storauksjon i løpet av november , kommer tilbake med dato når vi har satt den
neida sto ikke noe om stor auksjon, men gikk utfra at det var det som var spørsmålet.. men men
Neste møte og auksjon i Bergen?

Espen
Bare å gå inn på BAK sin side så finner du info.
Medlemsmøte torsdag 25.februar
Takk KRB. Legger inn infoen her jeg da.

Får håpe jeg rekker det denne gangen.

På februar møtet 25.feb kommer Micha til oss og holder ett foredrag om dvergreker. Som alle vet så kan man vel kalle Micha ekspert på dette feltet og nok den personen som kan mest her i Norge om dvergreker.

Foredraget vil innholde :

- Litt om noen arter som er interessant for akvarieforhold
- Oppsett og innregning av rekeakvarier
- Akvariemiljø
- Rekefor og foringsmåte
- Oppdrett
- Problemområder

Vi møtes som vanlig kl.1900 i lokalet vårt i Gimlehallen , skiltet utenfor

Ønsker gamle og nye medlemmer velkommen til en kvalitetskveld med ett utrolig bra foredrag.

Ikke glem auksjonen visst dere har noe til overs i karene. Gå inn på denne linken for å registrere objekter du planlegger å ta med. Det gjør ingen ting om du registrerer noe du ikke rekker å ta med siden alle objektene skal bekreftes innlevert før de legges ut for salg.
Flytta Black_flys sitt innlegg til eigen tråd. Skulle laga ein ny tråd om dette uansett, så takk for hjelpen;

I vår blir det forresten ikkje storauksjon i Bergen, så dette kan bli einaste sjansen til å få kjøpt Micha sine flotte reker

Ingunn
Ingunn Johnsen
Flytta Black_flys sitt innlegg til eigen tråd. Skulle laga ein ny tråd om dette uansett, så takk for hjelpen; I vår blir det forresten ikkje storauksjon i Bergen, så dette kan bli einaste sjansen til å få kjøpt Micha sine flotte reker;) Ingunn

Aww, jeg som håpet det skulle bli en auksjon snart :/
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap