Er det like før guppyene mine plopper ut barn ?

Er det like før guppyene mine plopper ut barn ? Jeg har 2 hunner, den ene har større mage enn den andre, skal jeg plassere begge i fødekar allerede nå ut ifra bildene å dømme?
Ja nå bør det være like før men de kan holde igjen fødselen ganske lenge og bli veldig store. Ofte så kan stress holde igjen fødselen o.l.

Jeg prøvde fødekar men det ble for stressende for henne og hun holdt igjen fødselen lenge. Hadde en guppy som var gravid i ett par måneder.. Den fødte døde unger, men noen overlevde.
Syk mamma ?
Jippi, den ene mammaen har ploppet ut 5 barn Men nå lurer jeg på hva i huleste som skjer med den andre moren. Den har blitt mye hvitere og oppfører seg som en stiv pinne. Hun flyter opp/ned og ligger på bunnen.

Halefinnen (bakerst) beveger seg ikke i det hele tatt.

Holder hun på og dør ?
det høres nesten sånn ut men jeg vet ikke. La den være i fred så får du se om det går over.
Akva-Math
det høres nesten sånn ut men jeg vet ikke. La den være i fred så får du se om det går over.


Okidoki
min fødet noen få i karret, men jeg så det, så fiska henne opp i fødekarret, der bevitnet jeg 19 unger som kom ut. hun stresset ikke i det hele tatt!

nå har jeg over 20 baby'er som lever, noen var døde da de ble født.
Grabba
Har nettopp fått 5 guppyunger selv Hun ser fortsatt stor ut, selv om det er to dager siden jeg fikk 5 stykker men :P Veit ikke helt hva jeg skal gjøre med hu jeg :P
Sonaxx
Grabba :) Har nettopp fått 5 guppyunger selv :) Hun ser fortsatt stor ut, selv om det er to dager siden jeg fikk 5 stykker men :P Veit ikke helt hva jeg skal gjøre med hu jeg :P


Samme her, mulig hun får flere
Hadde vært moro om det kom fler, men er liksom to dager siden hun fikk de, så tviler litt på det :P
Plussmedlem
Antallet unger på guppyer er svært variabelt, og særlig "førstegangsfødende" føder gjerne bare noen få. Men har de først begynt å fø, slutter de ikke før alle er ute, så etter 2 dager er det nok lite sannsynlig at de kommer noen flere.
Guppyhunnene er gjerne veldig runde, selv om de ikke bærer yngel, så den er nok bare tjukk som guppydamer gjerne er.

Men hvis dere har en sunn og frisk hanne gående ved disse damene så vil det komme nye yngel om en måneds tid.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap