Innebygd juwel filter, filterhjørne eller utvendig filter til 400l?

Eg er rimeleg forvirra av alle filtermulighetar som finnast. Har prøvd å lese meg opp her inne, men blir igrunnen berre enda meir forvirra. Så då tenkte eg å spørre om kva ein bør gå for om ein tenker økonomisk OG kapasitetmessig kva som er best. Pr. i dag står det eit innebygd filter i 400l juwelen, men har lest litt her og der om at det ikkje alltid er like funksjonellt. Dessutan er den svarte boksen ganske dominerande. Vil eit blåfilterhjørne vere meir effektivt? No vil jo det vere omtrent like dominerande kanskje (og BLÅTT!), men er det eit alternativt reint økonomisk og kapasitetsmessig? Og så var det utvendige filter, då, som eg forøvrig er litt gira på. Men dei kostar ofte ein del i innkjøp, og etter å ha vrengt lommeboka i det siste så må eg holde ting på lavbudsjett, dessverre. Til 400liter så trengst det også ein viss kapasitet på utvendige filter før det kjem "dit det skal".

På mange måtar kunne eg tenke meg å ta ut juwelfilteret fordi det er så drit å drive på med svampane nedi der...trangt og ufyseleg. (har 180l juwel frå før) Dessutan må eg nok påberekne å skifte ut alt filtermediet sidan akvariet er brukt, men har stått tomt ei lita stund. (eller kanskje holder det kun med ein grundig vask/skylling?)
Eg har ikkje greid å bestemme meg for fiskar i akvariet enda, har masse anna arbeid forand meg før eg kjem så langt (vaske akvariet, bygge bord, ordne bakgrunn osv.). Men guramiene i 180l håpar eg å få flytta over i nye akvariet. Tenker litt på å lage eit Asia-kar, blir neppe veldig krevande fiskar då eg fortsatt er veldig nybegynnar.
Håper dere kan komme med råd og tips om filtreringsmulighetane mine og gjerne pumpemerker osv.
Filter
hei eg anbefaler deg å fjerne det innvendige filteret,å få utvendige filter 2stk 2028 eller 1stk 2080 filter.koster disse for mye kan du gå for am-topp filter,billigere enn eheim,men vet ikke så mye om kvaliteten på am-topp,men eheim har jeg hatt mange år uten problemer.


Det er selvfølgelig det beste med et utvendig filter i et såpass stort kar.

Har selv et 400l juwel kar, og har fortsatt orginalfilteret. Og grunnen til det er økonomi, altså samme problem som du har. Siden det kunn er eheim filter som er aktuelt for min del, når det gjelder utvendige filter blir det foreløbig vel hardt for økonomien siden jeg føler jeg må ha et filter som er dimensjonert for 7ool kar. Men orginalfilteret fungerer tilfredstillende med den belastningen det er i karet, og det har med å gjøre at de har svert stor filterkapasitet for å vere et innvendig filter. En billig mulighet for oppgradering av orginalfilteret er å butte ut pumpen på 1000l/h med en pumpe på 1500l/h. På nettet er det mulig å få tak i en slik til knappe 500 kr +frakt. Det er en juwelpumpe som passer i filterboksen uten modifikasjoner. Det er bare å ta ut den du har og sette inn den nye. Har selv vurdert å gjøre dette, men har ikke gjordt dette foreløbig. Det eneste jeg har gjordt, er å skifte ut ene svampen med en cirax kassett som øker den biologiske filterkapasiteten og tatt ut kullfilteret på toppen. For den trengs ikke for annet en å fjerne medisin i fra vannet når medisineringen er over.


Tusen takk for svar! Og håpar dere kan hjelpe meg litt vidare.
Det er litt vanskeleg dette, men på samme tid lett...dessverre. Eg har brukt heile dagen på å sjekke prisar og lese om dei ulike filtertypane. Eheim utvendig filter står HØGT på ønskelista, men budsjettet seier nei for ei god stund framover. Så eg må nok berre innsjå realiteten og beholde det innvendige filteret ei stund til. Har sjekka bruktmarkedet også, men finnast lite(les; ingenting) som passar til mitt akvarie som ikkje ruinerar meg. Am-topp har eg høyrt så mykje ulikt om at eg veit ikkje om eg tørr meg utpå...

Bioflow 1500 kostar jo ikkje skjorta, så muligens kan eg oppgradere til den. Så kan eg flytte Bioflow 1000l/t til 180literen, for der står det Bioflow 600l/t. (har vaska og testa den i 400l og den funka finfint) Kan desse pumpene brukast til å f.eks pumpe vatn frå vatndunkar og opp i akvariet ved vatnbytte? Og frå karet og ut? Eller er dei ubrukeleg til dette? Sette på slangar og slikt...då kunne eg ha brukt 600`n til det... Og skadar det pumpa om ho går tørr ei stund? Overoppheting?
Er det forresten nokon skilnad på Juwel Pump 1500 og Juwel Bioflow 1500?
Det står Bioflow 1000 på pumpa mi, men den liknar mest på Juwel Pump i utsjånad...*klø seg i topplokket* No er ikkje 400literen min av den aller nyaste typen, då, kanskje noko med det å gjere?


Er ikke sikker på selve pumpehuset, men sokkelen som du setter ned i filterboksen er det forskjell. Hvis du har en av gamletypen og en av bioflow så burde du kunne finne ut av forskjellen, men hvis begge er av gamletypen ville jeg ikke satse på at bioflow passer, eller kan modifiseres sån uten videre.

Når det gjelder det å bruke den til vannskifte burde det gå hvis pumpen takler løftehøyden, men den takler ikke sugehøyden hvis den er på høyde med karet og skal suge fra gulvhøyde. Det med løftehøyden er det kun en måte å finne ut på, og det er å prøve.

Nei dem tåler ikke å gå tørr, Da kan de smelte.

Hvis karet er noen år gammelt, er det helt sikkert vanlig Juwel pump som er i karet. For Bioflow pumpene et temmelig nye på markede. Jeg tror bioflowsokkelen er firkantet, mens sokkelen til juwel pump er hesteskoformet.


Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap